درخشش مرتضی شریفی در شب پیروزی یاران معروف

درخشش مرتضی شریفی در شب پیروزی یاران معروف

مرتضی شریفی در لیگ والیبال ترکیه درخشید و توانست تمیش را پیروز لیگ والیبال ترکیه کند.

به گزارش سادس، در هفته بیست‌ویکم لیگ والیبال ترکیه، دو تیم فنرباغچه و توکات به مصاف هم رفتند که این رقابت با نتیجه سه بر صفر به سود فنرباغچه به پایان رسید. این رقابت در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۴ به سود فنرباغچه تمام شد. سعید معروف، ملی‌پوش والیبال ایران، که برای فنرباغچه بازی می‌کند در این رقابت برای تیمش به میدان رفت و توانست دو امتیاز برای تیمش کسب کند.

بورسا و گالاتاسرای دیگر بازی این هفته لیگ والیبال ترکیه بود. این رقابت با پیروزی سه بر یک گالاتاسرای همراه بود. این بازی یک ساعت و ۴۸ دقیقه‌ای با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۱۷ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵ و ۲۲ بر ۲۵ به سود گالاتاسرای به اتمام رسید.

مرتضی شریفی، ملی‌پوش والیبال ایران، که برای گالاتاسرای بازی می‌کند، در این رقابت برای تیمش به میدان رفت و با عملکردی عالی ۲۷ امتیاز برای تیمش به دست آورد. با این عملکرد، ملی‌پوش والیبال ایران بهترین بازیکن این دیدار نام گرفت.

در جریان هفته بیست‌ویکم لیگ والیبال ترکیه، آلتکما و تورشاد به مصاف هم رفتند که این رقابت با پیروزی سه بر یک آلتکما به اتمام رسید. این رقابت در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۴ به سود آلتکما تمام شد. بردیا سعادت، بازیکن ایرانی، که برای تورشاد بازی می‌کند در این بازی ۱۶ امتیاز برای تیمش به دست آورد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *