اینزاگی: ما تیم بزرگی هستیم

اینزاگی: ما تیم بزرگی هستیم

سرمربی اینتر بعد از صعود به دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش سادس و به نقل از مدیاست، اینتر در دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی بدون گل برابر پورتو دست پیدا کرد. این تساوی کافی بود تا اینتر با توجه به پیروزی یک بر صفر در دیدار رفت راهی دور بعد لیگ قهرمانان اروپا شود.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، در نشست خبری بعد از بازی گفت: بسیار خوشحالیم که توانستیم راهی دور بعد لیگ قهرمانان اروپا شویم. پیروزی در دیدار رفت باعث شد تا ما این دستاورد بزرگ را به دست آوریم. این یک بازی خوب از یک تیم بزرگ بود. ما به دور بعد صعود کردیم و این نشان می‌دهد که تیم بزرگی هستیم.

او  ادامه داد: من بسیار آرام هستم و در زمان خود هم به انتقادها پاسخ می‌دهم. می‌دانم چه کسانی از من انتقاد می‌کنند. می‌دانم باید به سخن چه کسانی گوش بدهم و به سخن چه کسانی هم اصلا توجه نکنم. اجازه بدهید که از این صعود لذت ببریم.

اینزاگی در ادامه صحبت‌هایش در واکنش به اعتراضات زیادی که از عملکرد تیم در سری A می‌شود، اینگونه توضیح داد: ما در قعر جدول رده‌بندی نیستیم که از ما انتقاد می‌کنید. تیم در رده دوم قرار دارد و برای حفظ این جایگاه تلاش خواهد کرد. اینتر در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا هم به یک‌چهارم نهایی صعود کرده و این نتیجه بدی نیست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *