توضیح گواردیولا درباره دلیل تعویض هالند

توضیح گواردیولا درباره دلیل تعویض هالند

سرمربی منچسترسیتی با آن که هالند در ۶۳ دقیقه پنج گل به ثمر رساند اما او را تعویض کرد. پپ در پایان بازی درباره چرایی این تصمیم توضیح داد.

به گزارش سادس و به نقل از دیلی‌میل، منچسترسیتی در دیدار برابر لایپزیگ توانست با هفت گل به پیروزی دست پیدا کند.

ستاره این بازی ارلینگ هالند نروژی بود که توانست پنج گل به ثمر برساند. گواردیولا در دقیقه ۶۳ با آن که هالند پنج گل به ثمر رسانده بود دست به تعویض او زد که این البته ناراحتی این فوق ستاره نروژی را به دنبال داشت.

گواردیولا درباره دلیل تعویض هالند گفت: می‌دانم که مسی در یک بازی پنج گل به ثمر رسانده است اما فراموش نکنید که هالند تنها در ۶۰ دقیقه پنج گل به ثمر رساند و لیونل مسی هم نتوانست این کار را انجام دهد. هالند هنوز بسیار جوان است و با این سن و سال می‌تواند روزی رکورد لیونل مسی را هم بشکند. هالند یک بازیکن استثنایی و یک ماشین گلزنی است. جالب اینکه همه انتظار دارند که او در هر بازی گل‌های زیادی به ثمر برساند و وقتی این کار را نمی‌کند از او انتقاد می‌کنند. هالند را تعویض کردم؛ چرا که نمی‌خواستم زندگی او کسالت‌بار شود؛ چرا که اگر شش گل به ثمر می‌رساند دیگر به دنبال شکستن رکورد مسی نمی‌رفت. او اکنون  این انگیزه را دارد که در بازی‌های بعدی برای زدن شش گل تلاش کند.

او درباره نمایش شاگردانش گفت: از همان دقیقه نخست تا دقیقه آخر عملکرد بسیار خوبی داشتیم و همه بازیکنان درخشیدند. ما چه با توپ و چه بدون توپ خوب بودیم. ما همواره در لیگ قهرمانان اروپا و برابر هر حریفی موفق به گلزنی می‌شویم پس مشکل ما گلزنی نیست بلکه گل‌های بسیار بدی است که دریافت می‌کنیم و امیدوارم که این مشکل را هم حل کنیم.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در پایان گفت: ما پیش از این هم برابر رئال مادرید چهار گل، برابر موناکو شش گل و برابر تاتنهام هم چهار گل زدیم با این حال از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدیم و این به خاطر گل‌های بسیار بدی است که دریافت می‌کنیم. اکنون خوشبختانه تیم ما خوب دفاع می‌کند. ما غریزه زدن گل را از زمانی که آگوئرو در تیم بود در خود داریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *