دلخوش: مسئولان افزایش بهای انشعابات، گاز، برق و آب را پیگیری کنند

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش بهای انشعابات گاز، آب و برق به مسئولان وزارت نیرو تذکر داد و گفت: باید این موضوع بررسی شود، چراکه نمی شود در یک سال چند بار حق انشعاب افزایش یابد.

به گزارش سادس، سیدکاظم دلخوش در جلسه علنی امروز (سه شنبه- ۲۳ اسفند) در تذکری شفاهی با اشاره به افزایش مبلغ قبوض انشعابات برق، گاز و آب عنوان کرد: طی روزهای اخیر پول انشعاب برق و گاز ۴ الی ۵ برابر شده است و در حالی که مردم پول قبض گاز را پرداخت کرده اند، اما مجددا قبض متمم برای آنها ارسال شده است، چه کسی باید جلوی این کار را بگیرد؟ می طلبد این موضوع بررسی شود، مگر می شود در یک سال، در چند نوبت حق انشعاب آب، برق و گاز افزایش یابد؟ الان فصل کشاورزی است و می طلبد وزارت نیرو این موضوع را پیگیری کند، زیرا برنج محصولی استراتژیک است و باید مشکل آبرسانی به مزارع کشاورزی حل شود. همچنین مسئولان مربوطه باید قیمت کود و آب را برای کشاورزان کاهش دهند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چرا بانک ها جلوی پرداخت وام به مردم حوزه انتخابیه را گرفته اند؟ می طلبد این موضوع بررسی و رسیدگی شود و هیاتی برای بررسی این موضوع انتخاب شود، زیرا نمایندگان باید پاسخ مردم را بدهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *