کشف ۹۱۰ کیلو تریاک در درگیری پلیس ایرانشهر با قاچاقچیان مسلح

 فرمانده انتظامی استان گفت: شب گذشته در درگیری مسلحانه ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اعضای یک باند بزرگ قاچاقچیان مسلح ،۹۱۰ کیلو تریاک کشف شد.
به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس سردار “حسین رحیمی” فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی در خصوص توزیع عمده موادمخدر توسط یک باند بزرگ قاچاقچیان مسلح با استفاده از خودروهای کوهستانی از مسیر حاشیه رودخانه ها و مناطق صعب العبور در شهرستان ایرانشهر ، تیم های تخصصی بررسی موضوع را آغاز کردند.

وی در ادامه بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی ،محل تردد این قاچاقچیان مسلح را تحت نظر قرار داده و شب گذشته موفق به شناسایی دو دستگاه خودرو وانت تویوتا متعلق به اعضای این باند شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تحت نظر قرار گرفتن خودروهای سوداگران مرگ توسط پلیس،گفت: قاچاقچیان مسلح پس از مشاهده ماموران با خودرو های حامل مواد مخدر اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز پلیسی، اعضای این باند به صورت مسلحانه با ماموران درگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با درگیری  مسلحانه و تنگ شدن عرصه بر سوداگران مرگ،اعضای این باند با به آتش کشیدن یکی از خودروهای حامل مواد مخدر و با به جا گذاشتن خودرو دیگر و استفاده از تاریکی شب از منطقه متواری شدند.

سردار رحیمی در خصوص مقدار مواد مخدر کشف شده در این عملیات گفت: ماموران در بازرسی از این خودروها ۹۱۰ کیلو گرم تریاک کشف کردند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *