کشف 910 کيلو ترياک در درگيري پليس ايرانشهر با قاچاقچيان مسلح

 فرمانده انتظامي استان گفت: شب گذشته در درگيري مسلحانه ماموران انتظامي شهرستان ايرانشهر با اعضاي يک باند بزرگ قاچاقچيان مسلح ،910 کيلو ترياک کشف شد.
به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس سردار “حسين رحيمي” فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان  گفت: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتي در خصوص توزيع عمده موادمخدر توسط يک باند بزرگ قاچاقچيان مسلح با استفاده از خودروهاي کوهستاني از مسير حاشيه رودخانه ها و مناطق صعب العبور در شهرستان ايرانشهر ، تيم هاي تخصصي بررسي موضوع را آغاز کردند.

وي در ادامه بيان داشت: ماموران انتظامي شهرستان ايرانشهر با انجام اقدامات اطلاعاتي ،محل تردد اين قاچاقچيان مسلح را تحت نظر قرار داده و شب گذشته موفق به شناسايي دو دستگاه خودرو وانت تويوتا متعلق به اعضاي اين باند شدند.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به تحت نظر قرار گرفتن خودروهاي سوداگران مرگ توسط پليس،گفت: قاچاقچيان مسلح پس از مشاهده ماموران با خودرو هاي حامل مواد مخدر اقدام به فرار کردند که پس از تعقيب و گريز پليسي، اعضاي اين باند به صورت مسلحانه با ماموران درگير شدند.

فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان تصريح کرد: با درگيري  مسلحانه و تنگ شدن عرصه بر سوداگران مرگ،اعضاي اين باند با به آتش کشيدن يکي از خودروهاي حامل مواد مخدر و با به جا گذاشتن خودرو ديگر و استفاده از تاريکي شب از منطقه متواري شدند.

سردار رحيمي در خصوص مقدار مواد مخدر کشف شده در اين عمليات گفت: ماموران در بازرسي از اين خودروها 910 کيلو گرم ترياک کشف کردند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *