پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر

 دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، طی پیامی سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.
 به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی،متن این پیام به شرح زیر است:
سوم خرداد يکي از خاطره‌انگیزترین و زیباترین روزها در حاظفه تاریخی مردم شریف و قهرمان ایران اسلامی است. این روز یادآور فتح‌الفتوح رزمندگان اسلام است که در فرمایش قاطع بنیان‌گذار انقلاب اسلامی با جمله طلایی «خرمشهر را خدا آزاد کرد» وصف شده، برآمده از نیت خالص و پاک ایثارگران طریق حق است.

روز سوم خرداد روزي است كه ملت ايران نشان داد در كنار هم بودن، مشارکت در امور و گوش دادن به فرمان ولي امر، راه‌گشای همه درهاي بسته و كليد نجات و سعادت است.

سالروز آزاد سازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی است؛ روزی است که خون پاک شهیدان نظام مقدس اسلامی بر شمشیر اهریمنی دشمنان پیروز و به عنوان برگ زرینی در تاریخ هشت ساله دفاع دليرانه و مقدس مردم ايران ثبت وضبط شد.

بی‌شک پيروزي حق بر باطل، درس شيرين ايثار و مقاومت است و صد البته براي اين پيروزي بايد هزينه هاي سنگيني داد و همان طور كه امام راحل(ره) فرمودند حتي اگر تنها شديم نهراسيم و ايستادگي كنيم.

امروز و در سالگرد پیروزی بزرگ ایرانیان که طنین «خرمشهر آزاد شد…» را هنوز در گوش خود می‌شنوند، رجاء واثق حاصل است که صبر و انتظار برای فرج حضرت قائم(عج) و دعا برای تعجیل در این امر، یکی از شیرین‌ترین عبادات است. ما عمیقا معتقدیم که صبر عصاره ايثار و مقاومت است و ايستادگي توام با صبر مي تواند توكل را به ثمر بنشاند و پيروزي حق بر باطل را به ارمغان بياورد.

سوم خرداد، مزد مقاومت و انتظار است و هم‌زمانی این رویداد تاریخی با زادروز منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) نیز شاید گواهی بر این باور مقدس شیعیان باشد که مزد انتظار فرج را نیز ان‌شاءالله و به اذن خدا خواهند گرفت.

وظیفه امروز ما در «سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، عمل به درس‌هایی است که از سوم خرداد گرفته‌ایم؛ «توكل به خدا، خودباوری، مديريت جهادي، همبستگي در سطح مسئولان، تكيه نكردن به دشمنان» درس هايي ارزشمند از مکتب ايثار و مقاومت است و امروز بیش از هر زمان دیگری به اجرایی شدن آن‌ها نیازمندیم.

یقیناً کارکنان بانک کشاورزی نیز همچون گذشته با اتکا به آموزه های حماسه سوم خرداد، تمام تلاش خود را برای ارتقای بخش کشاورزی به کار خواهند بست و در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی که مهم ترین آن فعالیت اقتصادی با هدف حفظ منابع پايه، تولید ارزش افزوده و کمک به حل مشكل رکود اقتصادی است نقش اساسی ایفا خواهند کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *