حمودی: به تیم محلات بیشتر از استقلال ملاثانی رسیدگی می‌شود!

حمودی: به تیم محلات بیشتر از استقلال ملاثانی رسیدگی می‌شود!

سادس/خوزستان کاپیتان تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: به جرات می‌توانم بگویم به یک تیم محلات بیشتر از تیم ما رسیدگی می‌شود.

علی حمودی در گفت وگو با سادس، اظهارکرد: خدا را شکر علی‌رغم کم و کاستی‌های فراوان، در بازی با چادرملوی اردکان که شش هفته برد متوالی را در کارنامه داشت، موفق شدیم به سه امتیاز شیرین برسیم و با توجه به مشکلاتی که داریم به نظرم واقعا کار بزرگی انجام دادیم. استقلال پیش از این هم در قزوین توانست صدرنشین لیگ یعنی شمس آذر را متوقف کند.

وی بیان کرد: هیچ شخصی حامی تیم استقلال ملاثانی نیست و ما بازیکنان تیم را جمع می‌کنیم. به جرات می‌توانم بگویم به یک تیم محلات بیشتر از تیم ما رسیدگی می‌شود و تیم ما از نظر مالی در حد یک تیم محلات هم نیست اما واقعا در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده ایم.

بازیکن باتجربه تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: ما واقعا نیاز به حمایت مسئولان استان خوزستان و شهر ملاثانی داریم. استقلال تیم مظلومی است و باید به آن کمک کنند تا از نام فوتبال خوزستان دفاع کند.

وی درپاسخ به این سوال که از ابتدای فصل بارها به مشکلات استقلال ملاثانی اشاره شده است و به چه علت هنوز مسئولان از این تیم حمایت لازم را نداشته اند؟ عنوان کرد: الان نام خوزستان مهم است و مسئولان ازجمله مدیرکل ورزش استان باید به این تیم کمک کنند و واقعا جای دوری نمی رود. ما انتظار داریم مسئولان به این تیم کاملا بومی کمک کنند تا در ادامه نتایج بهتری رقم بخورد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *