بیانیه هیئت اباعبدالله الحسین (ع) قم در مورد حوادث اخیر

قرارگاه جهادی و حسینیه موج الحسین هیئت ابا عبدالله الحسین (ع) ضمن تقدیر و تشکر از امت حزب الله در مبارزات هوشمندانه و آگاهانه در طول ۴۴ ساله نظام ، همه مردم عزیز را به صبر و تحمل و تدبیر در برخورد با این فتنه دعوت می نماید و امید دارد با حمایت همه جانبه از مسئولین و دلسوزان نظام بار دیگر مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و تفرقه افکنان زده و امید آنان را به نابودی شان تبدیل نمایند .

 

بسمه تعالی « سَتَجِدونَ ءاٰخرینَ یُریدونَ أَن یَأمَنُوکم وَ یَأمَنواْ قَومَهُم کُلَّ ما رُدُّوٓاْ إِلَی الفِتنَهِ أُرکِسواْ فیها » « به گروهی بر می خورید که می خواهند هم از طرف شما خاطر جمع باشند هم از طرف نزدیکان خودشان هر وقت هم برای فتنه گری بر علیه شما دعوت شوند با سر می روند » سوره مبارکه نساء آیه۹۱

اکنون که به یاری خداوند متعال و به فرموده رهبر عزیز تر از جانمان این ملت عظیم الشأن از جنگ ترکیبی دشمنان و خناسان داخلی و خارجی سربلند و پیروز قد برافراشته و پوزه دشمنان به خیال خود قدر قدرت ، که سالها طراحی و آموزش دیده بودند را به خاک مالیده و ضعف و ضلالتشان به جهانیان اثبات شده است ، به خیال خام خود راه دیگری برای ابراز وجود و ضربه به امت حزب الله را فراهم کرده اند و با امپراتوری رسانه ای خود سعی در بزرگ نشان دادن و غیر قابل کنترل دانستن آن در اذهان عمومی و ضعیف نشان دادن مسئولین استان کرده اند . طبق اخبار رسیده عده ای با پخش نوعی گاز در بعضی از مدارس استان باعث ایجاد مسمومیت در تعداد محدودی از دانش آموزان کرده اند که بحمدالله حال همگی خوب شده و اکثراً از بیمارستان مرخص گردیده اند .

ولیکن این امر بازتاب بسیار گسترده ای در جامعه داشته و موجب نگرانی والدین گردیده که این امر دور از انتظار نیست و انشاء الله بزودی عوامل خائن به نظام و مردم دستگیر شده و به سزای اعمالشان خواهند رسید .

لکن در این بین هنوز هستند منافقانی که طبق فرموده خداوند متعال در میان مردم زندگی می کنند و منتظر فرصتی هستند تا خبث نیت خود را در ضربه زدن به نظام و انقلاب و زیر سئوال بردن نیروهای جهادی و انقلابی نشان دهند .

اکنون که دشمن سرخورده از شکست همه جانبه فتنه ماه های اخیر است و اولین ضربه را نیز به مدد استاندار و معاونین محترمشان که از جانبازان و ایثارگران ولایی و جهادی و خدمت گذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند ، از شهر مقدس قم خورده است به خیال خام خود این فتنه جدید را نیز از شهر مقدس قم شروع کرده اند تا برای خود آبرویی کسب کنند . اما نمی‌دانند که این شهر صاحبش خانم حضرت فاطمه معصومه (س) است و فرزندانش به یاری او این بار هم همچون گذشته سیلی سختی به بدخواهان خواهند زد و دشمنان شان را رسوای عالم خواهند کرد .

لذا قرارگاه جهادی و حسینیه موج الحسین هیئت ابا عبدالله الحسین (ع) ضمن تقدیر و تشکر از امت حزب الله در مبارزات هوشمندانه و آگاهانه در طول ۴۴ ساله نظام ، همه مردم عزیز را به صبر و تحمل و تدبیر در برخورد با این فتنه دعوت می نماید و امید دارد با حمایت همه جانبه از مسئولین و دلسوزان نظام بار دیگر مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و تفرقه افکنان زده و امید آنان را به نابودی شان تبدیل نمایند .

و من الله مع المتقین

حسینیه موج الحسین (ع) قم

قرارگاه جهادی موج الحسین (ع) قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *