پایان تلخ مزاحمت مرد ناشناس برای دختر 16ساله

 نوعروس 16ساله ای که در پی دریافت پیامک از سوی فردی ناشناس با تازه داماد جوان دچار اختلاف شده بود، به طرز مشکوکی جان سپرد.

به گزارش سادس به نقل از به نقل از خراسان، ماجرای این مزاحمت های تلفنی از 2ماه قبل زمانی آغاز شد که دختر 16ساله با یکی از بستگانش ازدواج کرده بود.

نوعروس نوجوان برای رهایی از مزاحمت های فرد ناشناس، تلفن خود را خاموش کرد ولی 2ماه بعد از این ماجرا، زمانی که پس از مدت ها تلفن خود را روشن کرد، باز هم پیامکی از سوی همان فرد ارسال شد که این موضوع به اختلاف میان تازه عروس و داماد منجر شد.

داماد که با حالت قهر منزل عروس را ترک کرده بود، با واسطه شدن بزرگ ترها دوباره به منزل عروس بازگشت. اما صبح روز گذشته وقتی مادر عروس قصد بیدار کردن عروس و داماد را داشت، متوجه شد که دخترش حرکتی نمی کند.

او فریادزنان از اهالی منزل کمک خواست و بدین ترتیب مشخص شد که دختر 16ساله جان خود را از دست داده است.

عقربه های ساعت 10صبح را نشان می داد که قاضی سیدجواد حسینی (قاضی ویژه قتل عمد) برای بررسی موضوع عازم بلوار صبای غربی در منطقه سیدی شد.

تحقیقات مقدماتی بیانگر آن بود که عروس و داماد جوان از مزاحمت های تلفنی فرد ناشناسی رنج می بردند، به همین دلیل نیز قاضی حسینی دستور دستگیری عامل ارسال پیامک ها را صادر کرد و جسد دختر 16ساله نیز در حالی برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد که مادر دختر ادعا کرد: دخترش قبلا تهدید به خودکشی کرده بود.

 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *