هيچ حادثه خاصي در تهران رخ نداده است/تاکيد بر آگاه سازي فرزندان از خطرات مواد منفجره وآتش زا

رئيس پليس پايتخت با بيان اينکه تاکنون حادثه خاصي در تهران رخ نداده است، به شهروندان خصوصا خانواده ها توصيه کرد با رعايت نکات ايمني و مراقبت بيشتر از فرزندان خود آنها را از خطرات مواد منفجره و آتش زا آگاه کنند.

به گزارش سادس به نقل از  پايگاه خبري پليس ،سردار” حسين ساجدي نيا” فرمانده انتظامي تهران بزرگ، دقايقي پيش  با حضور در قرارگاه امنيتي – انتظامي پليس پايتخت،  ضمن رصد اقدامات انجام شده از سوي يگان هاي انتظامي مستقر در سطح شهر تهران، بيان داشت:برابر گزارش هاي دريافتي و رصد دوربين هاي سطح پايتخت خوشبختانه تا کنون حادثه جدي و خاصي در سطح شهر تهران نداشته ايم.

وي در ادامه گفت:بر اساس بررسي و اعلام نمايندگان نهادهاي امدادي  مستقر در قرارگاه انتظامي تهران بزرگ، تا کنون 40 مصدوم به بيمارستان هاي شهر تهران منتقل شده اند که از اين تعداد 19 تن مربوط به شهر تهران و مابقي مربوط به شهرستان هاي استان تهران هستند.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ افزود:با توجه به آمار موجود، هر ساله شاهد آسيب ديدگي کودکان و نوجواناني هستيم که بدون اطلاع از عواقب و صدمات جبران ناپذير بازي و استفاده از مواد محترقه ، سلامتي و شادي خود و خانواده شان را به خطر انداخته و يک عمر پشيماني را براي خود به بار مي آورند که لازم است در اين خصوص خانواده ها ضمن کنترل و نظارت بر فرزندان خود آنها را از خطرات مواد منفجره و آتش زا آگاه کرده و آنان را از بازي با چنين موادي برحذر دارند.

اين مقام ارشد انتظامي همچنين از جوانان و نوجوانان خواست، تا با برگزاري مراسم ويژه چهارشنيه آخر سال به صورت کوچه محوري، آسايش و آرامش را از خود و شهروندان سلب نکرده و شادي و سلامتي خود را فداي استفاده از مواد محترقه نکنند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *