مردم سیستان و بلوچستان در برابر بسیاری از بحران های ملی ایستادند

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: اگر مردم سیستان و بلوچستان در حفاظت از مرزهای ایران زمین، در صحنه نبودند ما با بحران های سنگین امنیتی روبه رو بودیم.

به گزارش سادس به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، سردار قاسم رضائی در مراسم تجلیل از از دو پزشک متعهد مرزیار سیستان وبلوچستان اظهار داشت: تمام برکات زندگی و انقلاب گره خورده به خون شهداست و این خون ها تداوم بخش حرکت عظیم اسلام در ایران اسلامی است به گونه ای که هم اکنون یادگار شهدا در لباس پزشک ادامه دهنده راه پدر است.

وی افزود: انقلاب اسلامی از همان آغازین روزها استوار به آرمان شهدا بوده و در این زمینه نگاه بسیجی است که آن را به صورت مداوم به پیش می برد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور با اشاره به رشادت ها و خصوصیات مردم غیور سیستان و بلوچستان بیان کرد: اگر مردم این استان در صحنه نبودند ما با بحران های سنگین امنیتی روبه رو بودیم و این حاصل نگاه جمهوری اسلامی به مردم شریف سیستان و بلوچستان است که بعد از انقلاب خدمات وافری در رفع محرومیت در این استان انجام داده است.

وی تاکید کرد: سیستان و بلوچستان با وجود تمام محرومیت ها و مشکلات جزو مناطقی است که رتبه بالایی در همدلی و همراهی مردم با نظام دارد و می طلبد تمامی دستگاهها و مردم در رفع محرومیت های این استان کمک کنند.

سردار رضائی از همه کسانی که در طرح های مردم یاری سیستان و بلوچستان مشارکت داشتند تقدیر کرد و گفت: کسانی که در این گونه اقدامات مشارکت دارند کاری بزرگ و خداپسندانه انجام داده اند که اجری عظیم نزد خداوند دارد.

وی بیان کرد: دشمنان سعی دارند از محرومیت های سیستان و بلوچستان سوء استفاده کرده و به نظام و مردم ضربه وارد کنند اما فهم و بصیرت مردم این منطقه اجازه نمی دهد که این دشمنی استمرار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر در پایان این مراسم دکتر سیما سرگلزایی فرزند شهید مرزبانی و دکتر سیده فاطمه بهاره میر کاظمی از پزشکان متعهد مرزیار سیستان و بلوچستان از سوی فرمانده مرزبانی ناجا مورد تقدیر قرار گرفتند.

این دو پزشک در طرح های مردمیاری مرزبانی سیستان و بلوچستان شرکت کرده و خدمات قابل توجه ای را در قالب گروه های خدمات پزشکی ارائه داده اند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *