زیرساخت‌های فوتبالی مازندران خوب نیست

زیرساخت‌های فوتبالی مازندران خوب نیست

سادس/مازندران رئیس هیات فوتبال مازندران با حضور در دفترخبرگزاری سادس، درنشست با دبیر و خبرنگاران ورزشی این استان، گفت: واقعیت فعلی مازندران، نبود زیرساخت‌های خوب و مناسب فوتبالی درشهرهای این استان است.

“رحیم درزی خلری” امروز در دفتر پایگاه خبری دانشجویان ایران در مازندران حضور یافت و در یک نشست صمیمی پاسخگوی سوالات خبرنگار ورزشی سادس شد.

رئیس هیات فوتبال مازندران اظهار کرد: مازندران با وجود برخورداری از استعدادهای بالای فوتبالی، متاسفانه از نبود زیرساخت‌های خوب و استاندارد ورزشگاهی رنج می‌برد.

وی از ورزشگاه وطنی قائم‌شهر که تیم نساجی درلیگ برتر از حریفان میزبانی می‌کند، یکی از این مشکلات فوتبالی استان برشمرد واضافه کرد: سازمان لیگ فدراسیون فوتبال از 18 مورد ایرادات فوتبالی که از ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر گرفته بود، بخش زیادی از آن‌ها با همکاری اداره کل ورزش و جوانان مازندران و باشگاه نساجی برطرف شد، برخی مشکلات کوچک‌تر از جمله جایگاه خبرنگاران به لحاظ امکانات نرم افزاری و سخت افزاری است که انتظار داریم هرچه زودتر برطرف شود.

قرارداد چمن ورزشگاه وطنی بسته شد

رئیس هیات فوتبال مازندران در پاسخ به پایین آمدن کیفیت چمن ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به فاصله حدود 4 ماه پس از زیرکشت رفتن آن، گفت: قرار بود سیستم گرمایشی وهوا دهی چمن ورزشگاه راه‌اندازی و فعال شود که متاسفانه این اتفاق تاکنون نیافته است.

درزی خلردی، با اشاره به اینکه اخیرا قرارداد مربوط به راه‌اندازی سیستم گرمایشی برای بهبود چمن ورزشگاه وطنی بسته شده است، تصریح کرد: امیدوارم هرچه سریعتر این اقدام عملیاتی شود، چرا که تاخیر در این بخش باعث آسیب جدی به کل چمن ورزشگاه و بازگشت به گذشته خواهد شد.

زیرساخت‌های فوتبالی مازندران خوب نیست

تاییدیه ورزشگاه وطنی را به “ای اف سی” می‌دهیم

رئیس هیات فوتبال مازندران همچنین به استحکام بندی سکو ورزشگاه وطنی قائم‌شهر نیز اشاره کرد و گفت: ورزشگاه وطنی از نظر استحکام فنی و مهندسی باید نظرات کارشناسی ارائه کنند و قطعا در این بخش نیز برای استحکام بندی سکوها هزینه خواهد شد.

درزی خلری در پاسخ به اینکه در صورت برگزاری بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا و حضور تیم نساجی قهرمان جام حذفی کشور به عنوان نماینده ایران از حریفانش امکان میزبانی در ورزشگاه وطنی وجود دارد، گفت: همه تلاش مجموعه استان تکمیل زیرساخت‌های لازم و فراهم آوردن استانداردهای فوتبالی دراین ورزشگاه است که بتوانیم تا نظر نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا را اخذ و تاییدیه بگیرند.

وی اضافه کرد: بزرگ‌ترین سرمایه هرتیم باشگاهی، هواداران آن هستند و نساجی با هوادارانش در فوتبال ایران شناخته شده است با این تماشاچیان می‌تواند آبروی فوتبال مازندران و ایران در آسیا شود.

ورزشگاه متقی ساری وضعیت خوبی ندارد

رئیس هیات فوتبال مازندران همچنین درخصوص ورزشگاه شهیدمتقی درمرکز شهرساری نیز، گفت: این ورزشگاه برای بازسازی تحویل بسیج سازندگی داده شده و قرار بود که شرایط ورزشگاه، ساخت سکوهای جدید و بهسازی جایگاه‌های ویژه و سایرقسمت‌ها انجام شود که متاسفانه هنوز اقدام اساسی که به چشم بیاید، انجام نشد.

درزی خلردی افزود: این ورزشگاه به عنوان شناسنامه فوتبالی مرکزمازندران است و هرچه تاخیر در روند بهسازی آن صورت گیرد، فرسوده‌تر می‌شود.

وی از وضعیت کنونی ورزشگاه 15هزارنفری شهدای ساری نیز گلایه کرد و یادآورشد: متاسفانه هزینه‌دار بودن نگهداری اماکن ورزشی و توجیه اقتصادی نداشتن باعث شده تا کمتر به آن توجه شود و متاسفانه در اولویت‌ها هم نیست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *