طرح آزمايش گرداني؛ فرصتي براي نمايش اقتدار و توانمندي نيروهاي مسلح

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا گفت : طرح آزمايش گردان هاي نمونه ، فرصتي براي نشان دادن اقتدار و توانمندي نيروهاي مسلح كشورمان است.

به گزارش خبرنگار سادس ، سردار “حسن كرمي” در مراسم اختتاميه طرح آموزش يگاني و آزمايش گردان نمونه ناجا، اظهار داشت : طرح آزمايش گردان هاي نمونه، فرصتي براي نشان دادن اقتدار و توانمندي نيروهاي مسلح كشورمان است و ما بايد فرصت طلب باشيم.

وي افزود: اين آزمايش فرصت مناسبي است تا قابليت هاي دفاعي و عملياتي نيروهاي نظامي و انتظامي را ارزيابي و معايب را احصاء کنيم.

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا، ارتقاء آمادگي جسماني ، عملياتي و بصيرتي را اولويت يگان ويژه در سال جديد دانست و افزود: نمي خواهيم به صورت يک بعدي به تجهيزات و لوازم بپردازيم بلكه علاوه بر آمادگي جسماني و عملياتي در يگان ويژه ، مي بايست در حوزه علمي و بصيرتي، برنامه ها و ارزيابي هاي زيادي داشته باشيم.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح كرد : به منظور يكنواخت سازي و بازخوردگيري آموزش هايي که در طول چند سال اخير ارائه شده ، معاونت آموزش ستاد كل نيروهاي مسلح ، يگان ويژه خراسان رضوي را به عنوان گردان آزمايش دهنده در سطح ناجا انتخاب و تحت آزمايش عملياتي و ميداني قرار داد.

سردار” كرمي” گفت : يگان ويژه خراسان رضوي تا حدودي توانست با بهره گيري از توان ، تجربه و تجهيزات خود اقتدار پليس ويژه را به نمايش بگذارد و برگ زريني را در كارنامه افتخارات نيروي انتظامي خصوصاً يگان هاي ويژه ثبت نمايد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *