بیرانوند: داورها حرکاتی می‌کنند که دیده شوند + فیلم

بیرانوند: داورها حرکاتی می‌کنند که دیده شوند + فیلم

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: داورها حرکاتی انجام می‌دهند که 2 تا 3 هفته روی داوری تمرکز شود. شاید حرف‌های رکیک از هوادار بخورند اما برایشان مهم نیست.

به گزارش سادس،‌ علیرضا بیرانوند، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ افتخار می‌کنم بازیکن تیم خاص هستم. تکرار می‌کنم که بازیکن تیم خاص است. اتفاقاتی برای پرسپولیس رخ می‌دهد. شما همه دارید می‌بینید که 2 پنالتی برای ما نگرفتند. از داور سوال دارم که پنالتی روی ترابی را نگرفت اما چرا کرنر را گرفت؟ اصلا آن صحنه کرنر نبود! من چهار با جواد نکونام هم‌بازی بودم و در تیم ملی هم حضور داشتیم و کاپیتانم بوده است و به او احترام می‌گذارم. دلیل پیروزی فولاد، اخراج نکونام بوده است. وقتی فولاد یک بر صفر پیش افتاد، نکونام به دنبال اخراج شدن بود. من به او تبریک می‌گویم و ذهنیت او همین بود که بعد از اخراج او، سوت‌ها به نفع فولاد شود. مثل پنالتی روی دیاباته. اگر نکونام اخراج نمی‌شد، داور قطعا برای ما پنالتی می‌گرفت اما چون نکونام اخراج شده بود، داور هم ترسیده بود و پیش خودش هم گفته بود اگر پنالتی بگیرم، شاید آن صحنه پنالتی نباشد و روی من فشار بیاورند. در این بازی هم دو صحنه اخراج من و موقعیت آفساید وجود داشت.

بیشتر بخوانید

کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و آلومینیوم + فیلم

خدا را شکر در یک تیم خاص هستم

او در واکنش به اینکه مقابل هواداران گفته سر ما را بریدند، گفت:‌ اصلا شک نکنید. این‌ها اتفاقاتی است که رخ داد. من خدا را شکر می‌کنم که در تیم خاص هستم. چند سال است که خاص بودن پرسپولیس برای همه روشن شده است. همه دوست ندارند پرسپولیس قهرمان شود. پرسپولیس تیم خوبی دارد. من از تاج و فدراسیون سوال دارم. این ویدیو چک را بس کنید. از وقتی گفتند VAR‌ نیست، داوران دست‌شان باز شده است و عین خیال‌شان نیست.  فوقش می‌گوییم که این سیستم نیست و داوران اروپایی هم اشتباه می‌کنند و ما هم این کار را می‌کنیم.

اتفاقاتی رخ می‌دهد که پرسپولیس قهرمان نشود

بیرانوند در واکنش‌ به صحبت‌های پورعلی‌گنجی مبنی بر اینکه «نفری 50 میلیون تومان می‌دهیم تا سیستم VAR بیاید» گفت: این اتفاق نمی‌افتد. مرتضی هم عصبانی بوده است که این حرف را زده است. وقتی این سیستم نمی‌آید او هم روی عصبانیت این حرف را زده است. آوردن این سیستم وظیفه فدراسیون است. من شنیده بودم که پول این سیستم را استقلال و پرسپولیس باید بدهند. امسال اتفاقاتی برای پرسپولیس رقم می‌خورد که نگذارند پرسپولیس قهرمان شود.

شاید داورها حرف‌های رکیک بشوند اما برایشان مهم نیست

بازیکن پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های درویش مبنی بر اینکه می‌خواهند یک تیم خاص قهرمان شود،‌ گفت: خاص‌تر از پرسپولیس پیدا نمی‌کنید. یک تیم خاص وجود دارد و آن هم پرسپولیس است. همه فشارهای روی پرسپولیس است. تیم‌های دیگر باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرند که دیده شوند. داورها حرکاتی انجام می‌دهند که 2 تا 3 هفته روی داوری تمرکز شود. شاید حرف‌های رکیک از هوادار بخورند اما برایشان مهم نیست. دیگر اسم VAR را هم نیاورید. این سیستم نمی‌آید و باعث شده تا دست داوران باز شود. من فهمیدم که باشگاه آلومینیوم عکسی از پای میلاد فخرالدینی گذشته است. به نظر من او قبل از بازی مصدوم شده بود. من روی مچ او رفتم. این چه حرکاتی است؟ بازیکنان پرسپولیس کم نمی‌آورند. من چقدر از هواداران انرژی گرفتم و آن‌ها واقعا یار دوازدهم و پشت ما هستند. ما در نیمه دوم فشار آوردیم. هواداران نگران نباشند. ما با توجه به تفاضل گل، دوم هستیم و با تیم‌های مدعی بازی داریم. ما قبل از جام حذفی با تیم دوم و سوم جدول،‌ 5-4 امتیاز فاصله ایجاد می‌کنیم.

بیرانوند درباره گرانی بلیت‌های استادیوم آزادی گفت: به نظر من در این هوای سرد، هواداران عالی بودند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *