فخرالدینی: بیرانوند باید دو بار اخراج می‌شد

فخرالدینی: بیرانوند باید دو بار اخراج می‌شد

کاپیتان آلومینیوم می‌گوید اگر بازی ۱۱ به ۱۱ هم پیگیری می‌شد، پرسپولیس نمی‌توانست برنده شود.

به گزارش سادس، میلاد فخرالدینی، کاپیتان آلومینیوم پس از تساوی این تیم مقابل پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال در واکنش به اظهارات علی بیرانوند مبنی بر این که مصدومیت فخرالدینی قدیمی بوده و مربوط به صحنه برخورد او با دروازه‌بان پرسپولیس نبوده است، اظهار کرد: چطور برای قبلا بوده است؟ از علی بعید است که چنین حرفی زده باشد. خودشان من را روی زمین دیدند. داور از نظر من باید دو بار بیرانوند را اخراج می‌کرد. صحنه‌ای هم که من دیدم، با گولسیانی روی یک خط بودیم و به نظرم آفساید نبود.

بیشتر بخوانید

کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و آلومینیوم + فیلم

او افزود: ما در نیمه اول خیلی خوب بودیم و من فکر می‌کنم طبیعی است. آلومینیوم تیمی جوان با بودجه خیلی معمولی است. پرسپولیس فکر می‌کنم ۱۰ برابر ما هزینه کرده است. معقولانه بازی کردیم و در زمین پرسپولیس امتیاز گرفتیم. امتیاز گرفتن در زمین پرسپولیس برای ما خوب است.

بازیکن آلومینیوم درباره تاثیر اخراج بیرانوند در نتیجه تساوی بدون گل گفت: ما در نیمه اول که ۱۱ به ۱۱ بازی کردیم، موقعیتی به پرسپولیس ندادیم. وقتی پرسپولیس ۱۰ نفره شد، بازیکنان جوان ما فکر کردند بازی تمام شده است و عقب نشستند. من فکر می‌کنم اگر ۱۱ به ۱۱ هم بودیم به پرسپولیس نمی‌باختیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *