همدان میزبان والیبال برفی قهرمانی کشور شد

همدان میزبان والیبال برفی قهرمانی کشور شد

سادس/همدان رئیس هیأت والیبال استان همدان از میزبانی این استان در برگزاری مسابقات والیبال برفی قهرمانی کشور خبر داد و گفت: این رقابت‌ها برای نخستین بار در سطح کشور برگزار می‌شود.

حمید بادامی‌نجات در گفت‌وگو با سادس، ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: این پیکارها قرار است از ۲۳ بهمن ماه جاری به مدت سه روز به میزبانی همدان در دهکده توریستی تفریحی گنجنامه برگزار شود.

وی افزود: برگزاری مسابقات در دهکده توریستی تفریحی گنجنامه به عنوان یکی از زیباترین نقاط کوهستانی و گردشگری کشور، حضور پرشمار استان ها در این مسابقات را بیش از پیش ترغیب کرده است.

بادامی‌نجات بیان کرد: فضای گسترده این دهکده با ایجاد دو زمین تمرین و مسابقه ای ورزش والیبال برفی، این مکان را آماده تبدیل به کمپ دائمی مسابقات و میزبانی اردوهای تیم ملی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: درصدد هستیم تا همدان را به عنوان کمپ دائمی تیم های ملی والیبال برفی معرفی کنیم ضمن اینکه طی مکاتبه با فدراسیون به دنبال ثبت این رویداد قهرمانی کشور طی بهمن ماه هر سال به میزبانی همدان در تقویم کمیته برگزاری مسابقات هستیم.

بادامی‌نجات تصریح کرد: از فدراسیون و اداره ورزش و جوانان همدان درخواست کرده‌ایم تا مقدمات پخش زنده این مسابقات را با شبکه های سراسری به ویژه شبکه ورزش داشته باشند.

رئیس هیأت والیبال استان همدان در پایان بیان کرد: همدان در این رویداد دو تیم شرکت می‌دهد و در پایان سه روز برگزاری مسابقات، به تیم های برتر جام و جوایز اهداء خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *