صعود اطری، امامی و یزدانی به فینال تورنمنت زاگرب

صعود اطری، امامی و یزدانی به فینال تورنمنت زاگرب

۳ آزادکار ایران در روز نخست رقابت‌های کرواسی با شکست رقیبان‌شان راهی دیدار نهایی شدند.

به گزارش سادس، در جریان رقابت‌های روز نخست تورنمنت رنکینگ کرواسی، هر ۳ آزادکار ایران با شکست رقیبان‌شان راهی دیدار فینال شدند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم که هشت نفر حضور دارند، رضا اطری در دور نخست به مصاف شوتا فارتنادزه از گرجستان رفت و به سختی با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی سپس برابر گامزاتگادجی خالیدوف از مجارستان با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد. اطری برای رسیدن به مدال طلا باید از سد نارمانداخ از مغولستان عبور کند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم، یونس امامی دارنده ۲ مدال برنز جهان در دور نخست مقابل کوجیرو شیگا از ژاپن ۱۰ بر یک به برتری رسید و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. وی در این مرحله نیز به مصاف تیموراز سالکازانوف دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان از اسلواکی رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۵ بر صفر به برتری رسید و در سومین مبارزه نیز با نتیجه ۷ بر ۳  از سد جوزف لاوالی از آمریکا گذشت و به نیمه نهایی رسید. امامی در این مرحله به مصاف فاضل ارلیماز از ترکیه رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید و فینالیست شد. امامی برای رسیدن به مدال طلا به مصاف جیسون نولف از آمریکا می‌رود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک در دور نخست به مصاف سباستین جزیرزانسکی از لهستان رفت و در مدت زمان ۳ دقیقه و ۳۷ ثانیه با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در دور دوم به مصاف ابوبکر آباکاروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۱۱ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. یزدانی در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر از سد مارک هال از آمریکا گذشت و راهی فینال شد. وی برای رسیدن به مدال طلا به مصاف هایاتو ایشیگورو از ژاپن می‌رود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *