خمز: فقط به یک شرط به ورزشگاه یادگار امام می‌آیم!

خمز: فقط به یک شرط به ورزشگاه یادگار امام می‌آیم!

سرمربی اسپانیایی تراکتور با انتقاد از وضعیت زمین چمن ورزشگاه یادگار امام گفت: از کیفیت زمین چمن رضایت ندارم و تنها به یک شرط در یادگار امام بازی خواهیم کرد که کیفیت چمن را بهبود بخشند.

به گزارش سادس، تراکتور با برتری یک بر صفر مقابل فولاد در دقایق تلف شده بازی، سه امتیاز ارزشمند را در حضور هواداران به دست آورد و عملکرد رو به رشد این تیم همچنان ادامه دارد. پاکو خمز، سرمربی اسپانیایی تراکتور در نشست خبری گفت: در کلیات تیم برتر زمین بودیم و مزد برتری‌مان را گرفتیم. خوشحالم که در ورزشگاه یادگار امام و با حضور هواداران به میدان رفتیم و پیروز میدان شدیم اما از کیفیت زمین چمن رضایت ندارم و تنها به یک شرط در یادگار امام بازی خواهیم کرد که کیفیت چمن را بهبود ببخشند.

بیشتر بخوانید

خمز مچ نکونام را خواباند

واکنش خمز به شایعه هدایت تیم ملی ایران: این اتفاق خوشحالم می‌کند!

بازیکنی که تلاش نکند، جایی در تیمم ندارد

سرمربی تراکتور با هشدار به بازیکنان تیمش گفت: اگر بازیکنی تلاش نکند جایی در تیم من ندارد، هر بازیکن استعداد خاص خودش را دارد و عملکردش بستگی به تلاشش در درون زمین دارد.

او درباره بازی کردن تیمش در ورزشگاه بنیان دیزل به جای یادگار امام گفت: زمین بنیان دیزل بهتر است و در یادگار امام به علت خشک بودن چمن راضی نبودیم، انتطاریم داریم در بازی‌های خانگی زمین و شرایط آن طور که ما می‌خواهیم باشد و باید زمین چمن خیس باشد تا بازی خوبی را ارائه دهیم.

خمز در رابطه با سوال خبرنگار سادس مبنی بر علت غیبت آرش قادری عنوان کرد: او دچار مصدومیت جزئی شده‌ است که در روزهای آتی با بهبود وضعیت به تمرینات باز خواهد گشت.

او درباره حضور هواداران در ورزشگاه در روزهای پایانی هفته گفت: اگر زمان متفاوتی از روز باعث شود هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند، موافق هستم اما تعیین زمان بازی دست من نیست و از هوادارانمان تشکر می‌کنم و امیدوارام شاهد حضور ۱۰۰ درصدی شان در بازی‌های آتی باشیم.

وی در رابطه با نظر مربی فولاد مبنی بر اینکه اشتباهات داوری تاثیر به‌سزایی در پیروزی تراکتور داشته است افزود: تکرار می‌کنم ما تیم برتر میدان بودیم و مزد برتری‌مان را گرفتیم، هر کسی نظر و آنالیز خودش را از بازی دارد و به نظر ایشان احترام می‌گذارم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *