مربی فولاد: تراکتور با هوادارانش ما را برد

مربی فولاد: تراکتور با هوادارانش ما را برد

دستیار جواد نکونام بعد از باخت تیمش مقابل تراکتور گفت: تراکتور بازیکنان بسیار باکیفیت را در اختیار دارد و هدفمان کسب پیروزی بود اما تراکتور با هوادارانش کار را برای ما دشوار کرده بود و با هوادارنش ما را برد.

به گزارش سادس، حمید رجبی، مربی فولاد بعد از باخت یک بر صفر این تیم مقابل تراکتور در تبریز، در نشست خبری اظهار کرد: در نیمه اول بازی را خوب پیش بردیم اما در نیمه دوم تراکتور برتر از ما بود و مزد این برتری را گرفت.

وی با اشاره به غیبت داور مسابقه در دیدارهای سپری شده از لیگ برتر گفت: داور ۱۷ بازی بود که داوری نکرده و از شرایط مسابقه دور بود و خطاهای ۵۰-۵۰ را به نفع تراکتور اعلام می‌کرد و بازیکنانمان به علت اعتراض ۳ کارت زرد دریافت کردند و به نظرم این موضوع بازی را دچار تزلزل کرده بود.

دستیار نکونام درباره اینکه فولاد تا دقایق پایانی در حال وقت‌کشی بود گفت: ابهامات در رابطه با وقت‌کشی را قبول ندارم و مصدومیت بازیکنان‌مان طبیعی بود و درگیری‌ها و برخوردها در بازی مثل تراکتور و فولاد طبیعی است. در دو صحنه تراکتوری‌ها دوبار در داخل محوطه جریمه شبیه‌سازی کردند که داور می‌توانست با یک کارت زرد قائله را خاتمه بخشد.

دستیار جواد نکونام که به علت اخراج این مربی در بازی قبل و محرومیت نکونام در نشست خبری حاضر شده بود، گفت:در دوئل‌های مرکز زمین به علت دریافت کارت زرد محتاط کار کردیم.  تراکتور بازیکنان بسیار باکیفیت را در اختیار دارد و هدفمان کسب پیروزی بود اما تراکتور با هوادارانش کار را برای ما دشوار کرده بود. تراکتور با هوادارنش ما را برد و نبود آقای نکونام در کنار خط هم فولاد را دچار تزلزل کرد. از تیم راضی هستیم و بازی جان‌داری را شاهد بود، باید اشتباهات فردی را کمتر کنیم.

رجبی در رابطه با بازی نکردن سوگیتا نیز گفت: او آماده نبود و در طی هفته‌های آتی بازی خواهیم داد.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *