پولادگر: قدرت انقلاب اسلامی در مردمی بودن است/ ورزش زورخانه ای در این سالها مغفول مانده است

پولادگر: قدرت انقلاب اسلامی در مردمی بودن است/ ورزش زورخانه ای در این سالها مغفول مانده است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت: ورزش زورخانه‌ای نماد تمدن و هوشمندی ایرانی‌ها است که در این سال‌ها مغفول مانده و ترویج این ورزش در بین ورزشکاران مخصوصا قهرمانان به عنوان یک ورزش ملی موجب تقویت عشق‌شان به میهمن خواهد بود.

به گزارش سادس و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی در مراسم آیین نواختن زنگ انقلاب اسلامی ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت جوادالائمه و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: خدارو شاکر هستیم که انقلاب اسلامی ۴۴ ساله شد که از بدو تولد، قدرتش در مردمی بودن و مردمی ماندن نشان داده و همواره جلوه گر و خار چشم دشمنان بوده است.

وی گفت: امروزه جوانترها شاید در خاطرشان نباشد ولی آنهایی که قدری بزرگتر و با تجربه تر هستند حتما به خوبی یادشان است که در روز ورود حضرت امام راحل (ره)، استقبال باشکوهی از ایشان انجام شد.

پولادگر مردمی بودن را بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی دانست و افزود: آن چیزی که تا الان نظام را حفظ کرده مردمی بودن است و در همین راستا دشمن، مردمی بودن کشور ایران را می‌داند و قصد دارند اعتماد مردم را نسبت به نظام سرد کنند ولی باز مردم نشان دادند که پایبند و عاشق انقلابشان هستند.

وی ادامه داد: قطعا این همراهی و همدلی مردم حاصل خون پاکی است که برای ثبات انقلاب اسلامی ریخته شده است و ما قدردان خون شهدا هستیم.

وی ورزش زورخانه ای را نماد تمدن و هوشمندی ایرانی ها دانست و خاطر نشان کرد: ورزش زورخانه و پهلوانی در این سالها مغفول مانده است و ترویج این ورزش در بین ورزشکاران مخصوصا قهرمانان به عنوان یک ورزش ملی موجب تقویت عشقشان به میهمن خواهد بود.

پولادگر در پایان تصریح کرد: برای توسعه ورزش پهلوانی و زورخانه ای که قطعا قدیمی ترین ورزش همراه با نمادهای فرهنگی و اخلاقی است تلاش می کنیم. یقینا ورزشکاران و قهرمانان ما امروزه بیشتر از هر زمان دیگر به آموزه‌های اخلاقی و دینی نیاز دارند چه خوب است که ورزشکاران در حاشیه و در کنار هررشته ورزشی که می پردازند در جهت تقویت پایبندی به انقلاب اسلامی تلاش کنند و امیدوارم انقلاب هچون گذشته درجهان سرافراز و سربلند باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *