صعود قاطع یزدانی و امامی به نیمه نهایی تورنمنت زاگرب

صعود قاطع یزدانی و امامی به نیمه نهایی تورنمنت زاگرب

یونس امامی و حسن یزدانی با اقتدار راهی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های رنکینگ کرواسی شدند.

به گزارش سادس، در ادامه رقابت‌های روز نخست تورنمنت رنکینگ کشتی آزاد در زاگرب کرواسی، در وزن ۶۱ کیلوگرم که هشت نفر حضور دارند، رضا اطری در دور نخست به مصاف شوتا فارتنادزه از گرجستان رفت و به سختی با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی برای رسیدن به فینال باید از سد گامزاتگادجی خالیدوف از مجارستان بگذرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم، یونس امامی دارنده ۲ مدال برنز جهان در دور نخست مقابل کوجیرو شیگا از ژاپن ۱۰ بر یک به برتری رسید و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. وی در این مرحله نیز به مصاف تیموراز سالکازانوف دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان از اسلواکی رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۵ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. امامی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۳  از سد جوزف لاوالی از آمریکا گذشت و راهی نیمه نهایی شد. امامی در این مرحله به مصاف برنده مبارزه کشتی‌گیران ترکیه و چین می‌رود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۱۱ شرکت کننده دارد، علی سوادکوهی در دور اول با پی لانگ لی از چین کشتی می‌گیرد و در صورت برتری مقابل این حریف در دور بعد به مصاف سیف الدین آلکما از فرانسه می رود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک در دور نخست به مصاف سباستین جزیرزانسکی از لهستان رفت و در مدت زمان ۳ دقیقه و ۳۷ ثانیه با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در دور دوم به مصاف ابوبکر آباکاروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۱۱ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. یزدانی برای رسیدن به فینال باید از سد مارک هال از آمریکا بگذرد. زاهید ولنسیا جدی‌ترین حریف حسن یزدانی از آمریکا نیز در یک چهارم نهایی به سختی و با نتیجه ۱۰ بر ۹ از سد لین زوشن از چین گذشت و به نیمه نهایی رسید. یزدانی و والنسیا در صورت پیروزی در نیمه نهایی در فینال به مصاف هم می‌روند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۴ کشتی گیر دارد، امیرعلی آذرپیرا در دور نخست با نیشان راندهاوا از کانادا مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد به مصاف برنده ابراهیم جیفتجی از ترکیه و بنجامین هونیس از ایتالیا می رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۱۵ نفر حضور دارند، امیرحسین زارع در دور اول با میلان کورسوگ از مجارستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان کامیل کوسیولک از مجارستان و آبراهام کونیدو از ایتالیا می رود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *