آمادگی هلال احمر برای آغاز زودتر از موعد طرح نوروزی

معاون عملیات سازمان امدادونجات از آمادگی امدادگران برای آغاز طرح نوروزی هلال‌احمر زودتر از موعد و از پانزدهم اسفندماه خبر داد.

به گزارش سادس، مرتضی مرادی پور، با اشاره به شروع ماه رمضان در سوم فروردین و تعطیلی ۱۶ اسفندماه به مناسبت نیمه شعبان گفت: در این شرایط، پیش‌بینی ما این است که سفرهای پایان سال و نوروزی زودتر از موعد شروع شود، بنابراین با هماهنگی فرماندهی پلیس راهور و اورژانس طرح ملی امدادونجات هم زودتر از سال‌های قبل آغاز می‌شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت کاهش تصادفات جاده‌ای در نوروز، ادامه داد: در این راستا، طرح فوریتی داریم تا در زمینه پیشگیری از تصادفات و افزایش آمادگی امدادگران اقدام کنیم.

مرادی‌پور افزود: برنامه‌هایی برای کاهش و پیشگیری از تصادفات با همکاری سازمان جوانان و معاونت آموزش جمعیت هلال‌احمر در حال تدوین نهایی است و به زودی اجرایی می‌شود.

معاون عملیات سازمان امدادونجات اظهارکرد: برای ارائه بهتر و باکیفیت‌تر خدمات امدادی در نوروز نیز، طرح بازآموزی امدادگران جمعیت هلال احمر، از اواسط بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا اوایل اسفندماه ادامه دارد و امدادگرانی که در طرح نوروزی شرکت می‌کنند، ملزم به حضور در این دوره‌های آموزشی هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *