امدادرسانی هلال احمر به ۸۲۱ نفر در ۳ روز اخیر/ نجات ۲۵۴ نفر از حوادث رخ داده

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۸۲۱ نفر از سوی امدادگران این سازمان در حوادث سه روز اخیر خبر داد.

صادق محمودی در گفت‌وگو با سادس، در تشریح اقدامات امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ٧٢ ساعت گذشته گفت:‌ امدادگران جمعیت هلال احرم در این مدت مجموعا در انجام ٣٦٠ ماموریت امدادی مشارکت داشته و در جریان آن به ۸۲۱ نفر امدادرسانی کردند.

وی با بیان اینکه در مجموع این ماموریت‌ها ۲۵۴ نفر نجات داده شدند، گفت:‌ ۱۸۰ نفر از حادثه‌دیدگان نیز به مراکز درمانی منتقل شدند و خدمات سرپایی امداد و نجات نیز به ۱۴۸ نفر ارائه شد.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام عملیات رهاسازی از سوی امدادگران نیز گفت: ٤٧ مورد عملیات رهاسازی از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر انجام شده که منجر به رهاسازی ٥٣ مصدوم در سوانح ترافیکی شده است. عملیات رهاسازی جزو ماموریت‌های حساس و فنی است که از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر و با تجهیزات مخصوص انجام می‌شود.

محمودی با اعلام شماره ۱۱۲ از شهروندان خواست که در صورت وقوع حوادث به خصوص در معابر و مناطق غیرشهری با این شماره تماس گرفته و درخواست امدادرسانی کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *