تصادف مرگبار ۳ کامیون و ۷ خودرو در کرمان

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از تصادف مرگبار میان سه دستگاه تریلی و هفت دستگاه خودروی سواری در کرمان خبر داد.

صادق محمودی در گفت‌وگو با سادس، درباره جزئیات این حادثه گفت:‌ در ساعت ۵:۱۵ صبح امروز یک مورد حادثه تصادف زنجیره‌ای به سامانه ۱۱۲ سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که در جریان آن امدادگران نزدیک‌ترین پایگاه‌های امدادونجات به محل حادثه واقع در کیلومتر ۴٠ محور سیرجان-کرمان اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور امدادگران در محل حادثه گفت:‌ با حضور امدادگران در محل مشاهده شد که تصادف میان سه دستگاه تریلی با هفت دستگاه خودروی سواری رخ داده و در جریان آن ۱۶ نفر دچار حادثه شده‌اند.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه درپی این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد، اظهارکرد:‌ ۹ تن نیز دچار مصدومیت شدند که به مراکز درمانی انتقال داده شدند. باقی حادثه‌دیدگان نیز خدمات درمانی را در محل دریافت کردند.

بیشتر بخوانید:‌

تصادف آتشین ۳ خودرو، جان ۳ تن را گرفت

محمودی درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت:‌ کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی پس از بررسی شواهد موجود در محل نسبت به اعلام دلیل وقوع این حادثه اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *