گواردیولا: خوشحالم که صدرنشین را شکست دادیم

گواردیولا: خوشحالم که صدرنشین را شکست دادیم

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی از پیروزی تیمش در دیدار برابر آرسنال بسیار خوشحال است و به ستایش از شاگردانش پرداخت.

به گزارش سادس و به نقل از بی تی اسپورت، منچستر سیتی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف آرسنال رفت.

سیتی در این بازی توانست با تک گلی که ناتان آکه، مدافع هلندی این تیم به ثمر رساند به پیروزی دست پیدا کند و راهی یک هشتم نهایی شود.

پپ گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت: بازی بسیار حساسی بود. همه شما می‌دانید که آرسنال چه تیم خوبی است. بازی سختی بود اما خوشبختانه ما به پیروزی دست پیدا کردیم. در نیمه دوم بهتر از حریف بودیم و مزد بازی خوب خود را هم گرفتیم.

او ادامه داد: انتظار این سبک بازی را از حریف نداشتم. پیروزی در این بازی سخت بود اما ما توانستیم تیم صدرنشین لیگ برتر را شکست دهیم و این خوشحال کننده است. اکنون به دور بعد راه پیدا کرده‌ایم و باید به مراحل بالاتر صعود کنیم.

گواردیولا درباره درخشش ناتان آکه، مدافع هلندی تیمش که گل زیبایی در این بازی به ثمر رساند، گفت: آکه عجب فصلی را پشت سر می‌گذارد. او در این بازی به خوبی توانست ساکا را متوقف کند و بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذارد. آکه یک مدافع استثنایی است. او مدتی در ترکیب تیم نبود اما جایگاه ثابت خود را به دست آورد و اکنون بازیکنی تاثیرگذار برای ماست.

منچستر سیتی و آرسنال رقابت شدیدی هم در لیگ جزیره دارند که البته آرسنال با وجود یک بازی کم‌تر و ۵ امتیاز بیش‌تر در صدر جدول رده‌بندی جای دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *