وضعیت نامشخص برگزاری انتخابات جودو/ کدام کاندیداها تایید صلاحیت شدند؟

وضعیت نامشخص برگزاری انتخابات جودو/ کدام کاندیداها تایید صلاحیت شدند؟

در شرایطی که انتخابات بسیاری از فدراسیون‌های ورزشی در موعد مقرر و تا پایان سال برگزار می‌شود، بر خلاف وعده مسئولان وزارت ورزش هنوز اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده جودو اعلام نشده است!

به گزارش سادس، در شرایطی که وزارت ورزش تاریخ برگزاری فدراسیون‌های ورزشی تا پایان سال را اعلام کرده است، مشخص نیست چرا تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون جودو اعلام نشده است؟

این اتفاق در حالیست که ثبت نام از ۱۳ کاندیدای ریاست فدراسیون جودو تقریبا به صورت همزمان با برخی از فدراسیون‌های دیگر همچون کاراته اواخر آبان انجام شد و در شرایطی که انتخابات فدراسیون کاراته ۱۶ اسفند برگزار می‌شود، هنوز تایید صلاحیت کاندیداهای ریاست فدراسیون جودو مشخص نشده است!

در این میان  فدراسیون جودو ۱۹ آذر با انتشار یک خبر بر روی سایت رسمی فدراسیون مدعی شد از میان ۱۳ کاندیدای ریاست فدراسیون تنها ۳ نفر تایید صلاحیت شده‌اند؛ اقدامی که با انتقاد مسئولان وزارت ورزش مواجه شد.

آرش فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی ۱۸ دی در گفتگو با سادس ضمن انتقاد از این اقدام فدراسیون جودو، تاکید کرد  اسامی نهایی کاندیداهای نهایی انتخابات فدراسیون جودو بزودی اعلام خواهد شد.

اما با وجود گذشت ۱۷ روز از وعده فرهادیان، هنوز اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده از سوی وزارت ورزش منتشر نشده است و در شرایطی که انتخابات بسیاری از فدراسیون‌ها تا پایان سال برگزار می‌شود، به دلایل نامشخص خبری از انتخابات فدراسیون جودو نیست!

طبق اعلام وزارت ورزش، مجمع انتخابات فدراسیون شمشیربازی ۲۶ بهمن، دوچرخه‌سواری سواری ۳۰ بهمن، قایقرانی ۴ اسفند، هندبال ۱۰ اسفند، هاکی ۱۴ اسفند، وزنه‌برداری ۱۵ اسفند، کاراته ۱۶ اسفند، ناشنوایان ۲۳ اسفند و ژیمناستیک در تاریخ ۲۴ اسفند برگزار خواهد شد.

دوره قانونی ۴ ساله ریاست فدراسیون جودو ۲۷ اسفند به پایان می رسد. فدراسیون جودوی ایران در حال حاضر از سوی فدراسیون جهانی جودو در محرومیت ۴ ساله به سر می‌برد و لازم است وزارت ورزش با جدیت نسبت به تعیین تکلیف برگزاری انتخابات این فدراسیون اقدام کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *