نیمه شعبان نمایش بی بدیل انتظار/ ۶ هزار خادم افتخاری آماده خدمت رسانی به زائران جمکران

حاجی زاده در همایش خادمان منتظر گفت: ۶ هزار خادم افتخاری خواهر و برادر آماده خدمت رسانی به زائران مسجد مقدس جمکران هستند.

به گزارش  سادس احمد حاجی زاده در همایش خادمان منتظر که با حضور خادمان افتخاری این مکان مقدس در شبستان کربلا برگزار شد، اظهار کرد: افتخار خدمت به زائران امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) نعمت بزرگی است که نصیب ما شده است.
معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران ابراز کرد: خادمان مسجد مقدس جمکران امروز برای نیمه شعبان دور هم جمع شده اند، تا فضایی فرهنگی برای زائران ایجاد کنند؛ نیمه شعبان نمایش بی بدیل انتظار است.

وی با اشاره به اینکه بعد از شب قدر، شبی با فضیلت تر از نیمه شعبان وجود ندارد؛ بیان کرد: تمهیدات خوبی از سوی ستاد نیمه شعبان فراهم شده است و سعی شده تا از همه امکانات استانی برای پذیرایی هر چه بهتر از میهمانان شهر مقدس قم در این ایام استفاده شود.

حاجی زاده بیان داشت: برآورد مسجد مقدس جمکران از میزان حضور زائران در جشن های نیمه شعبان که از امشب آغاز شده تا یک هفته ادامه دارد بیش از دو میلیون و پانصد هزار نفر است؛ اگر تمام نیروهای مسجد مقدس جمکران در این یک هفته بسیج شوند، فقط قادر به ارائه مقداری از خدمات به زائران هستیم؛ با این وجود سال گذشته بیش از ۹۰ درصد زائران از خدمات و رفتار خادمان، ابراز رضایت کرده اند.
وی ادامه داد: در مسجد مقدس جمکران باید فضایی امنی برای زائران فراهم شود تا مشکلی برای هیچ زائری پیش نیاید؛ کارهای خوبی نیز برای خدمت رسانی پزشکی و بهداشتی انجام شده است.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران افزود: در بحث تردد و ترافیک، با هماهنگی شهرداری استان قم ۱۱ پارکینگ به وسعت ۱۵۰ هکتار برای مسجد مقدس جمکران در اطراف این مکان مقدس فراهم شده و امکانات خدماتی نیز در این اماکن ارائه می شود.

وی بیان داشت: حدود ۶ هزار نیروی افتخاری برای نیمه شعبان بسیج شده اند که شامل سه هزار خواهر و سه هزار برادر هستند.

حاجی زاده با اشاره به ویژگی های روحیه جهادی گفت: خادمان مسجد مقدس جمکران باید روحیه جهادی داشته باشند؛ نخستین ویژگی روحیه جهادی، اخلاص است؛ یک فرد مخلص همیشه خود را بدهکار می داند و می داند که خداوند متعال پاداش او را می دهد.

وی اظهار داشت: اعتقاد به اتحاد و عمل جبهه ای، ویژگی دیگر روحیه جهادی است؛ در این ویژگی باید توجه شود که کارها را با سلیقه شخصی انجام نشود؛ با زائران با گشاده رویی رفتار شود، از تک‏روی پرهیز و از حداقل امکانات باید حداکثر استفاده انجام شود.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران ابراز کرد: ولایت مداری از مهمترین ویژگی های روحیه جهادی است؛ تمامی خادمان مسجد مقدس جمکران بدانند که رضایت زائران این مسجد مقدس، رضایت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) و خداوند متعال را به همراه دارد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *