برگزاري يادواره شهدا اقدامي ارزشمند در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت / تقويت فضاي ايثارگري و الگوگيري از روحيه جهادي شهدا از برنامه هاي ناجا

فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينکه برگزاري يادواره شهدا اقدامي ارزشمند در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است، گفت: تقويت فضاي ايثارگري و الگوگيري از روحيه جهادي شهدا از برنامه هاي ناجا است.

به گزارش خبرنگار سادس ،”سردار حسين اشتري” در نخستين يادواره مردمي يادبود 110 شهيد نيروي انتظامي تهران بزرگ و مدافعان حريم با تبريک اعياد شعبانيه و تقدير از برگزار کنندگان اين يادواره اظهار کرد: برگزاري چنين مراسمي به واقع ابتکار بسيار خوبي است و اميدواريم اينگونه برنامه هاي نوراني و پربرکت در سراسر کشور انجام شود.

وي برگزاري اين يادواره را اقدامي خودجوش و مردمي عنوان کرد و افزود: نيروي انتظامي مفتخر است براساس تدابير و رهنمودهاي مقام معظم رهبري در راستاي تأمين نظم و امنيت خدمت کند.

فرمانده نيروي انتظامي مطرح کرد: امروز به برکت وجود مقام معظم رهبري حضرت آيت الله امام خامنه اي و هوشياري نيروهاي نظامي و انتظامي و همچنين انسجام مردمي امنيت مطلوبي در کشور حاکم است و بايد اين امنيت بزرگ را قدر بدانيم .

سردار اشتري تأکيد کرد: امنيت فعلي و آسايش امروز ملت ايران مديون خون شهدا و ايثارگري هاي رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس و عرصه نظم و امنيت مي باشد.

عالي ترين مقام انتظامي کشور اشاره کرد: فلسفه وجودي ناجا خدمت به مردم است و کارکنان ناجا در راستاي تأمين نظم و امنيت در اقصي نقاط کشور از مرزها ، تا دل روستاها و شهرها خدمتگزاري مي کنند.

وي يادآور شد: برگزاري راهپيمايي بزرگ اربعين ، انتخابات ، مراسم هاي ملي و مذهبي و تأمين نظم و امنيت در جاي جاي کشور نمونه هايي از تلاش همکارانم است.

فرمانده نيروي انتظامي ادامه داد : در راستاي فرمايشات مقام معظم رهبري و فرماندهي معظم کل قوا سرکشي از خانواده معظم شهدا مي بايست سرلوحه کار همه ما قرار گيرد.

وي عنوان کرد: همواره به فرماندهان تأکيد مي کنيم که در حوزه استحفاظي خود رابطه نزديک و صميمي با خانواده شهدا و ايثارگران داشته باشند و هر چقدر توان دارند براي حل مشکلات آنها به کار گيرند.

وي بيان کرد: فرماندهان و مديران ناجا افتخار مي کنند که در خدمت ايثارگران و خانواده شهدا هستند و در راستاي تکريم از اين عزيزان تلاش مي کنند.

وي اضافه کرد: خانواده معظم شهدا و ايثارگران سنگرداران شهادت، مرزداران فضيلت، مايه افتخار و از منابع و ذخاير بزرگ و اصلي انقلاب و کشور عزيزمان هستند.

سردار اشتري خاطر نشان کرد: شهدا و ايثارگران انسان هاي وارسته اي هستند که با نثار خون خود براي کشور هويت و آزادگي به ارمغان آورده و وظيفه ما دفاع و صيانت از آرمان هاي مقدس نظام و انقلاب و ادامه راه شهدا ست.

وي مطرح کرد: از جمله اولويت هاي ناجا موضوع صيانت از کارکنان و ارتقاء فضاي انقلابي ، ديني و اسلامي است و در اين راستا تقويت فضاي ايثارگري و الگوگيري از روحيه جهادي شهدا جزء برنامه هاي ناجا مي باشد.

اين مقام ارشد انتظامي گفت: برگزاري چنين يادواره اي اقدامي ارزشمند در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است.

گفتني است، در اين يادواره فرمانده انتظامي تهران بزرگ سردار “ساجدي نيا”، رئيس مرکز ايثارگران ناجا «سردار معيني» و جمعي از مسئولان ارشد ناجا حضور داشتند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *