برگزاری یادواره شهدا اقدامی ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت / تقویت فضای ایثارگری و الگوگیری از روحیه جهادی شهدا از برنامه های ناجا

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا اقدامی ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: تقویت فضای ایثارگری و الگوگیری از روحیه جهادی شهدا از برنامه های ناجا است.

به گزارش خبرنگار سادس ،”سردار حسین اشتری” در نخستین یادواره مردمی یادبود ۱۱۰ شهید نیروی انتظامی تهران بزرگ و مدافعان حریم با تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از برگزار کنندگان این یادواره اظهار کرد: برگزاری چنین مراسمی به واقع ابتکار بسیار خوبی است و امیدواریم اینگونه برنامه های نورانی و پربرکت در سراسر کشور انجام شود.

وی برگزاری این یادواره را اقدامی خودجوش و مردمی عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی مفتخر است براساس تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای تأمین نظم و امنیت خدمت کند.

فرمانده نیروی انتظامی مطرح کرد: امروز به برکت وجود مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای و هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین انسجام مردمی امنیت مطلوبی در کشور حاکم است و باید این امنیت بزرگ را قدر بدانیم .

سردار اشتری تأکید کرد: امنیت فعلی و آسایش امروز ملت ایران مدیون خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس و عرصه نظم و امنیت می باشد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور اشاره کرد: فلسفه وجودی ناجا خدمت به مردم است و کارکنان ناجا در راستای تأمین نظم و امنیت در اقصی نقاط کشور از مرزها ، تا دل روستاها و شهرها خدمتگزاری می کنند.

وی یادآور شد: برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین ، انتخابات ، مراسم های ملی و مذهبی و تأمین نظم و امنیت در جای جای کشور نمونه هایی از تلاش همکارانم است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد : در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا سرکشی از خانواده معظم شهدا می بایست سرلوحه کار همه ما قرار گیرد.

وی عنوان کرد: همواره به فرماندهان تأکید می کنیم که در حوزه استحفاظی خود رابطه نزدیک و صمیمی با خانواده شهدا و ایثارگران داشته باشند و هر چقدر توان دارند برای حل مشکلات آنها به کار گیرند.

وی بیان کرد: فرماندهان و مدیران ناجا افتخار می کنند که در خدمت ایثارگران و خانواده شهدا هستند و در راستای تکریم از این عزیزان تلاش می کنند.

وی اضافه کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران سنگرداران شهادت، مرزداران فضیلت، مایه افتخار و از منابع و ذخایر بزرگ و اصلی انقلاب و کشور عزیزمان هستند.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: شهدا و ایثارگران انسان های وارسته ای هستند که با نثار خون خود برای کشور هویت و آزادگی به ارمغان آورده و وظیفه ما دفاع و صیانت از آرمان های مقدس نظام و انقلاب و ادامه راه شهدا ست.

وی مطرح کرد: از جمله اولویت های ناجا موضوع صیانت از کارکنان و ارتقاء فضای انقلابی ، دینی و اسلامی است و در این راستا تقویت فضای ایثارگری و الگوگیری از روحیه جهادی شهدا جزء برنامه های ناجا می باشد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: برگزاری چنین یادواره ای اقدامی ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

گفتنی است، در این یادواره فرمانده انتظامی تهران بزرگ سردار “ساجدی نیا”، رئیس مرکز ایثارگران ناجا «سردار معینی» و جمعی از مسئولان ارشد ناجا حضور داشتند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *