کالاي قاچاق ميلياردي در “بهار” توقیف شد

 فرمانده انتظامي شهرستان “بهار” از توقيف يک محموله قاچاق کالاي گمرکي با ارزش يک ميليارد و 12 ميليون ريال خبر داد.
به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “جمشيد باقري” در تشريح اين خبر گفت:ماموران انتظامي استان همدان در لبيک به پيام نوروزي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) ” اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل” و مبارزه بي امان با قاچاق کالا را در سرلوحه امورات خود قرار داده و در اين راستا شبانه روز در تلاش هستند.

وي افزود: کارکنان خدوم انتظامي بهار در شبانه روز گذشته با هماهنگي مقام قضائي و تقويت ايست و بازرسي ها در محور هاي مواصلاتي منتهي به استان همجوار يک دستگاه خودرو ي حامل مقاديري کالاي قاچاق را براي بررسي بيشتر متوقف کردند.

وي در ادامه افزود: پس از انتقال خودرو به يگان انتظامي مشخص شد که صاحبان اين محموله گمرکي به قصد فروش و منفعت شخصي خود و زيان رساندن به اقتصاد ملّي کشور اقدام به جابجايي اين محموله عظيم که شامل 3هزار و 783 ثوب البسه خارجي به ارزش 756 ميليون ريال و تعداد يک هزار و 56 عدد ادکلن خارجي به ارزش 220 ميليون ريال و همچنين تعداد 240 تخته پتوي خارجي به ارزش 36 ميليون ريال بوده از مرز هاي غربي کشور بارگيري کرده اند.

باقري در ادامه افزود: در اين رابطه دو نفر قاچاقچي موصوف دستگير و خودور به پارکينگ دلالت و پرونده تشکيل شده به مرجع قضائي ارسال شد .

اين مقام انتظامي با توصيه به قاچاقچياني که قصد تردد از مسير شهرستان بهار را دارند تصريح کرد: اين افراد سود جو که با اقدام غير قانوني خود قصد از بين بردن چرخه توليد را در کشور دارند، بدانند که پليس هرگز اجازه تردد و منفعت طلبي به آنها را نمي دهد و مقابله با پديده شوم قاچاق را سرلوحه کار انتظامي اين شهرستان قرار داده است و از مردم عزيز خواست تا براي همکاري با ماموران نيروي انتظامي در صورت مشاهده تردد خودرو هاي حامل قاچاق سريعاً با تماس با سامانه فوريت هاي پليسي 110 نزديک ترين يگان انتظامي را مطلّع کنند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *