کلاهبردار 2 ميليارد و 500ميليون ريالي درشهرستان “پيشوا” دستگير شد

 فرمانده انتظامي شهرستان پيشوا از دستگيري فردي که مبلغ دو ميليارد و 500 ميليون ريال کلاهبرداري کرده بود، خبر داد.
 به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس  سرهنگ “هادي احمدي” ، گفت: در پي دريافت پرونده اي مبني بر اين که فردي با وعده خريد خودرو هاي لوکس، مبلغ دو ميليارد و500  ميليون ريال از دو نفر در شهرستان پيشوا کلاهبرداري کرده بود، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ احمدي در ادامه جزئيات اين خبر گفت: با توجه به اظهارات شاکيان، احتمال وقوع موارد ديگر کلاهبرداري توسط متهم متصور شد که در طي رسيدگي به پرونده، دو نفرشاکي ديگر نيز شناسايي شدند که متهم به روش هاي مختلف از آنان کلاهبرداري کرده بود.

وي، بيان داشت: در تحقيقات انجام شده و سر نخ هاي موجود مشخص شد، متهم در مخفيگاهي در تهران است که با اخذ دستور از مقام قضائي، متهم توسط ماموران پليس آگاهي شهرستان دستگير شد.

اين مقام ارشد انتظامي، تصريح کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه اتهامي بود که پس از مواجهه با دلايل و مستندات لب به اعتراف گشود و به کلاهبرداري خود به مبلغ دو ميليارد و 500 ميليون ريال از مالباختگان اعتراف کرد و پس از تشکيل پرونده روانه زندان شد.

فرمانده انتظامي شهرستان پيشوا از عموم شهروندان خواست: در هنگام معامله ازصحت اسناد ارائه شده توسط فروشندگان اطمينان پيدا کرده و در تنظيم قراردادها کليه قوانين و مقررات مربوطه را رعايت کنند و ضمن حفظ هوشياري، مانع رسيدن افراد شياد به نيت پليدشان شوند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *