گشت‌های امنیت اخلاقی همانند قبل انجام وظیفه می‌کنند/ آماده دستگیری خاوری هستیم/ شناسایی محل اختفای کلاهبرداران متواری به خارج از کشور

 

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه محل اختفای کلاهبرداران متواری به خارج از کشور شناسایی شده است، گفت:‌ اقدامات اولیه در رابطه با اعلام جرم خاوری انجام شده و اگر کشور مربوطه همکاری کند آمادگی داریم که این مجرم را دستگیر کنیم.

سردار حسین اشتری صبح امروز در مصاحبه مطبوعاتی مبنی بر آخرین وضعیت پرونده خاوری اظهار داشت:‌ در مورد استرداد مجرمان پلیس بین‌الملل با توجه به حکمی که توسط دادگستری صادر می‌شود پیگیر بازداشت مجرمان است که در مورد خاوری نیز اقدامات اولیه انجام شده و در صورت همکاری دولت مربوطه ما آمادگی دستگیری و تحویل وی را به دستگاه‌های قضایی کشور داریم.

وی تصریح کرد: در حوزه‌های اقتصادی افراد دیگری هستند که کلاهبرداری کرده و به خارج از کشور متواری می‌شوند که ما با همکاری اینترپل محل‌های اختفای آنها را شناسایی کردیم و با تعامل با کشور مربوطه به دستگیری آنها اقدام می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی هدف از حضور خود در استان اردبیل را دیدار با مسئولان و برگزاری آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان اردبیل برشمرد و گفت:‌ خوشبختانه سال گذشته شاهد کاهش جرائم و افزایش کشفیات بودیم و امیدواریم امسال نیز با انجام اقدامات پیشگیرانه بتوانیم کاهش جرائم را بیشتر از سال‌های گذشته شاهد باشیم.

سردار اشتری در مورد گشت‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی بیان کرد: گشت‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی همانند روال قبلی انجام وظیفه می‌کنند که ما برای برخورد با فروشندگان مواد مخدر، سارقان و کیف‌قاپان نیز امسال در سطح کشور برنامه‌ای جدی داریم و امیدواریم بتوانیم در کمال امنیت و آرامش این اقدامات را عملیاتی کنیم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *