پایان فریب های آقای مجری

 اعضای باند کلاهبرداری و سرقت اینترنتی دو‌میلیارد ریالی، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سادس به نقل از مشرق، سردار «مسعود جعفری‌نسب»، فرمانده انتظامی استان مازندران، گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان به پلیس مبنی بر کلاهبرداری و سرقت اینترنتی از حساب بانکی‌اش به ارزش ٢٠٠‌ میلیون ریال، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات از مالباخته دریافتند فردی ناشناس در پی تماس تلفنی با مالباخته، خود را مجری یکی از برنامه‌های رادیویی معرفی و وی را برنده کمک‌هزینه سفر به عتبات‌عالیات اعلام کرده است و برای واریز وجه ۵٠‌ میلیون‌ریالی با ترفند و فریب، مالباخته را به پای دستگاه خودپرداز کشانده و با فعال‌کردن رمز دوم حساب بانکی‌اش، ٢٠٠ ‌میلیون ریال به صورت غیرمجاز از حسابش برداشت کرده است.

سردار جعفری‌نسب با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و فنی مأموران پلیس فتا، خاطرنشان کرد: مأموران با دریافت این اطلاعات در ادامه تحقیقات پلیسی موفق به کشف چندین فقره سرقت اینترنتی دیگر به این شیوه شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: مأموران پلیس فتا در ادامه تحقیقات موفق شدند رد پنج متهم به سرقت و کلاهبرداری اینترنتی از اعضای یک باند را در استان تهران و شهرستان‌های اطراف شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی، متهمان را در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

سردار جعفری‌نسب، تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان موفق شدند ١٨ کارت عابربانک به همراه تعدادی سیم‌کارت، کپی شناسنامه افراد و مبلغ ۵٠‌ میلیون ریال وجه نقد کشف کنند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده و سرکرده اصلی باند به همراه فردی دیگر که از محکومان به قتل عمد و در حال تحمل کیفر در یکی از زندان‌های کشور است، در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، به بزه انتسابی با همدستی سه نفر دیگر اقرار کردند.

جعفری‌نسب از ارتباط این افراد با اعضای دیگر باند که در امر خرید سکه از طلافروشی‌ها با پول‌های مسروقه در شهر تهران فعالیت داشته‌اند، خبر داد و افزود: این افراد نیز با کار اطلاعاتی و عملیاتی پلیس فتا شناسایی و دستگیر شدند.

سردار جعفری‌نسب با بیان اینکه اعضای این باند تاکنون به ١٨ فقره سرقت اعتراف کرده‌اند، افزود: ارزش ریالی سرقت‌های اینترنتی و کلاهبرداری اعضای این باند تاکنون ٢٠٠ میلیون تومان است که موضوع در دست بررسی بیشتر پلیس فتا قرار دارد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *