رضایت رهبری از عملکرد ناجا افتخاری ارزشمند و مایه عزت پلیس است

 فرمانده ناجا در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان گفت : رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد ناجا افتخاری ارزشمند و مایه عزت و مباهات پلیس است.
به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “حسین اشتری” در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اردبیل با گرامیداشت اعیاد فرخنده ماه شعبان و تبریک میلاد مسعود و مبارک حضرت “علی اکبر” (ع) و قطب عالم امکان حضرت “مهدی موعود” (عج) گفت: امیدواریم این مراسم مورد رضایت خداوند بوده  ، آثار و برکات معنوی در حوزه امنیت و آرامش به ارمغان بیاورد.

وی امنیت و آرامش حاکم بر استان اردبیل را مطلوب، پایدار و بستر ساز توسعه، پیشرفت و تعالی در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، علمی و سیاسی عنوان و تصریح کرد: به حول و قوه الهی این استان با  در نظر گرفتن تعداد جمعیت و به سبب دارا بودن مردمی متدین، با فرهنگ، ولایی و وفادار به انقلاب آمار کمی در بحث بروز جرایم داشته و به لحاظ دستیابی به شاخص های امنیتی در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

فرمانده ناجا تعمیق باورهای دینی، تبعیت از اخلاقیات، فرهنگ سازی ارزش های اسلامی و اشاعه احکام اسلامی را ضامن سالم زیستن و معصوم ماندن در برابر تهدیدات و آسیب ها دانست و اظهار داشت: فاصله گرفتن از مبانی دین مبین اسلام و ترویج ارزش های ضد اخلاقی و تبعیت از فرهنگ بیگانه جامعه را در مسیر انحطاط و نابودی هدایت کرده و باعث فروپاشی کانون گرم خانواده خواهد شد.

سردار “اشتری” در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدارهای اخیر مسئولان ارشد ناجا با مقام معظم رهبری و دغدغه های ایشان در حوزه  آسیب های اجتماعی را یاد آور شد و گفت : نیروی انتظامی با حداکثر توان در این مسیر گام برداشته و محور فعالیت های خود را بر اقدامات پیش دستانه و پیشگیرانه متمرکز و به گونه ای عمل می کند که دغدغه های فرماندهی معظم کل قوا در حوزه آسیب های اجتماعی با جدیت و همت مضاعف رفع شود.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این دیدار رضایت از عملکرد پلیس را اعلام و بر کسب توفیقات بیشتر در حوزه مأموریتی تأکید داشتند و افزودند: رضایت معظم له از عملکرد ناجا افتخاری ارزشمند و مایه عزت و مباهات پلیس است.

فرمانده ناجا ، مواد مخدر، اعتیاد، تهدیدات فضای مجازی و قاچاق را از مهمترین آسیب های عصر حاضر دانست و اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی سرمایه گذاری عظیمی در سست کردن اعتقادات دینی، باورهای اسلامی و ارزش های اخلاقی ملت ایران داشته و تلاش حداکثری دارند تا با گسترش آسیب های اجتماعی و جرایم ماهیت اسلام و انقلاب را زیر سوال برده و به اهداف شوم خود برسند که همه این توطئه ها و هجمه ها با هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری و مشارکت مردم و حمایت های آنان از انقلاب محکوم به شکست است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *