ایران بدون حامد حدادی مقابل چین و ژاپن/ آخرین وضعیت مصدومیت کاپیتان

ایران بدون حامد حدادی مقابل چین و ژاپن/ آخرین وضعیت مصدومیت کاپیتان

سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، درباره آخرین وضعیت مصدومیت حامد حدادی صحبت کرد.

سعید ارمغانی در گفت‌وگو با سادس، درباره مصدومیت بد موقع حامد حدادی، کاپیتان و اسطوره تیم ملی بسکتبال ایران توضیح داد: متاسفانه مصدومیت حدادی از ناحیه آشیل پا هست و باید سریعا جراحی شود. با او صحبت کردم و قرار است امروز جراحی شود. متاسفانه آسیب دیدگی آشیل پای حامد در مسابقه دو روز قبل اتفاق افتاده است. وقتی با او صحبت کوتاهی داشتم، در حال بازگشت به شهر خودشان بود.

او گفت: چیزی که مشخصا می‌دانیم، حامد قطعا به پنجره ششم (پایانی) انتخابی‌های جام جهانی ۲۰۲۳ نمی‌رسد و این اتفاق خوبی نیست. با این حال هدف اصلی و اولویت ما سلامت ملی‌پوشان است که امیدواریم هرچه سریع‌تر سلامت خود را به دست آورد.

سرمربی تیم ملی درباره شدت مصدومیت و زمان احتمالی بازگشت حدادی به میادین نیز گفت: متاسفانه تا جراحی انجام نشود و دکترها نظر خود را ارائه نکنند، زمان بازگشت او به مسابقات مشخص نخواهد نشد. فعلا نمی‌دانیم آشیل او تا چه میزان دچار پارگی است. فعلا فقط امیدواریم حامد سریعا سلامتی خود را به دست آورد.

به گزارش سادس، حامد حدادی کاپیتان و اسطوره تیم ملی بسکتبال ایران، دو روز قبل در جریان بازی‌های لیگ چین از ناحیه آشیل پا دچار مصدومیت شده است که به همین منظور امروز جراحی می‌شود.

طبق برنامه مسابقات، تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره ششم انتخابی‌ها، هفته اول اسفند سال جاری مهمان تیم‌های ژاپن و چین است. پیش بینی می‌شد حدادی برای این دو بازی، از چین به اردوی تیم ملی ملحق شود که با این مصدومیت، سنتر تیم ملی این دو بازی مهم را از دست داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *