یخچالی: انتظار بازی سخت‌تری داشتیم/ مصدومیت‌ها تیم ما را اذیت کرد

یخچالی: انتظار بازی سخت‌تری داشتیم/ مصدومیت‌ها تیم ما را اذیت کرد

ستاره تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: انتظار بازی سخت‌تری داشتیم اما با عزم جزم، سعی در پیروزی با اختلاف زیاد داشتیم که کسب شد.

به گزارش سادس، بهنام یخچالی ستاره تیم بسکتبال شهرداری گرگان، پس از برد قاطع مقابل النفت عراق گفت: انتظار بازی خیلی سختی را داشتیم چون تیم عراق بسیار تیم با کیفیتی است. دو بازیکن خارجی بسیار خوب دارد اما خوشحالیم که پیروز شدیم. این برد را تقدیم هواداران می‌کنم که هیچوقت ما را تنها نمی‌گذارند.

او ادامه داد: این تیم همه تیم‌های گروه را شکست داده بود و امروز فکر می‌کنم همه بازیکنان ما عزم خود را جزم کرده بودند تا با اختلاف بالا بازی را ببریم که بردیم تا در گروه هم جایگاه خوبی کسب کنیم.

گارد شهرداری گرگان با اشاره به باخت مقابل الریاضی در بازی اول نیز اظهار کرد: مقابل الریاضی یکسری مشکلات مثل مصدومیت بینی محمد جمشیدی، مصدومیت پری پتی از ناحیه کشاله و همچنین یک مقدار هم دیر رسیدن به لبنان، شرایط تیم را برای بازی نامناسب کرد. البته باز هم بد نبودیم اما امروز کیفیت و سطح بالای تیم گرگان را نشان دادیم.

او درباره برنامه‌های شهرداری گرگان برای ادامه مسابقات نیز گفت: دوشنبه در لیگ ایران مقابل تیم اراک بازی داریم که تیم خوبی است. پله به پله پیش می‌رویم و کار سختی داریم. هفته‌ای دو بازی سخت داریم و ان‌شاءالله به نتایج خوبی برسیم. در سوپر لیگ غرب آسیا هم بازی سختی برابر الریاضی داریم که می‌خواهیم باخت دور رفت را جبران کنیم.

یخچالی در پاسخ به این سوال که آیا مصدومیت مچ پایش به صورت کامل برطرف شده است؟ توضیح داد: خوشبختانه مصدومیت خاصی نداریم. در این فصل تیم ما واقعا هیچوقت کامل نبود و مصدومیت‌ها ما را اذیت کرد، اما الان تیم کامل است و ان‌شاءالله با تیم کامل نتیجه خوبی هم می‌گیریم.

او درباره نزدیک بودن بازی در کوارتر نخست نیز گفت: تیم عراق باکیفیت است و بردن الریاضی با آن اختلاف کار ساده‌ای نیست، در کوارتر یک پرتاب‌های زیادی از دست دادیم اما در سه کوارتر بعد خوب شوت زدیم. اگر شوت‌های ما گل می‌شد، از همان ابتدا اختلاف زیاد می‌شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *