نمایش آئینی “تو هم آنجا بودی”+ تصاویر

گروه هنری خزان ارغوان نمایش آیینی تو هم آنجا بودی را به مناسبت ایام فاطمیه به روی صحنه برد.
به گزارش سادس به نقل از  راه صنعت، امسال گروه هنری خزان ارغوان نمایش آیینی تو هم آنجا بودی را به مناسبت ایام فاطمیه به روی صحنه برد.

این نمایش که در قالبی جدیدتر از قالب های همیشگی نمایش های آیینی اجرا میشود ، روایت تلاش دانشجویی در رشته تاریخ است که در پی یافتن پاسخ سوالات خود درمورد رویداد های مهم جهان اسلام و به خصوص ماجرای شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها پس از رحلت پیامبر گرامی اسلام صل الله علیه و آلهی وسلم است.
به گفته محمدحسین تقوایی مدیر روابط عمومی گروه هنری خزان ارغوان این نمایش از تاریخ ۶ لغایت ۱۶ دی ماه در دو سانس ۲۰ و ۲۲ اجرا میشود.
بهراد رحمانی کارگردان این نمایش آیینی بیان کرد،گروه هنری خزان ارغوان در نمایش امسال خود سعی کرده آیینه ای باشد در مقابل دیدگان مخاطبین تا پاسخ به سوالات و ابهامات مهمی در جهان اسلام را اینگونه در درون مخاطب حل نماید.
گروه خزان ارغوان امسال درتهران، سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان سردار دریا شمالی، کوی مروارید سالن اداره کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میزبان مخاطبین گرانقدر خود است.
مدیر روابط عمومی با اشاره به اینکه این نمایش طبق روال همیشگی خود این روضه مصور را بصورت رایگان با حمایت ها و نذرهای مردمی اجرا میشود، نحوه رزرو بلیط این نمایش را از طریق سایت گروه خزان ارغوان به نشانی www.khazanearghavan.ir و شماره تماس روابط عمومی ۰۹۳۳۸۸۸۳۷۴۷ اعلام کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *