جمشیدی: فشردگی بازی‌های لیگ و غرب آسیا فشار زیادی به تیم‌ها وارد می‌کند

جمشیدی: فشردگی بازی‌های لیگ و غرب آسیا فشار زیادی به تیم‌ها وارد می‌کند

کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: فشردگی زیاد بازی‌های لیگ ایران و غرب آسیا فشار زیادی را به بازیکنان و تیم‌ها وارد می‌کند.

به گزارش سادس، محمد جمشیدی، کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان، پس از پیروزی مقابل الکرامه سوریه گفت: این برد را به هواداران خودمان تبریک می‌گویم که با این شور و هیجان از تیم حمایت کردند. امیدوارم بهترین نتیجه را در ادامه مسابقات کسب کنیم.

جمشیدی در پاسخ به این سوال که چرا در کوارتر سوم بازی نزدیک شد؟ اظهار کرد: به هر حال این اولین بار است که تیم شهرداری گرگان در مسابقات غرب آسیا حضور دارد و کمی با شرایط مسابقات ناآشنا هستیم. این اتفاقات در بسکتبال طبیعی است اما مهم آن است که در ادامه راه بهتر کار کنیم.

او درباره باخت مقابل الریاضی لبنان و جنگ روانی که بازیکنان این تیم با هوادارانشان در زمین ایجاد کردند، توضیح داد: به هر حال جو میزبانی است و آن‌ها از این مهم استفاده کردند، البته ما در آن بازی مصدوم‌هایی داشتیم که از جمله آن‌ها خود بنده و پری پتی بودند که نتوانسته بودیم با شرایط ایده آل وارد بازی شویم. 

جمشیدی درباره تاثیر فشردگی بازی‌های لیگ ایران و سوپر لیگ غرب آسیا بر روی عملکرد بازیکنان نیز توضیح داد: بدون شک این موضوع فشار زیادی را به تیم وارد می‌کند چرا که شما باید در فاصله کم‌تر از سه روز یک بازی سنگین را انجام دهید که در این بین باید مسئله سفر خارجی را نیز مد نظر قرار دهید. تیم‌ها نیازمند ریکاوری بسیار خوب هستند تا عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارند که امیدواریم با تدابیر باشگاه مشکلی برای تیم ما ایجاد نشود.

کاپیتان شهرداری گرگان در پایان صحبت‌های خود گفت: امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم به میزبانی سالن خودمان در گرگان بازی کنیم چرا که قطعا در روند کار ما تاثیر گذار است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *