حاتمی: باید از گروه خود صعود کنیم/ فشار زیادی را تحمل می‌کنیم 

حاتمی: باید از گروه خود صعود کنیم/ فشار زیادی را تحمل می‌کنیم 

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: فشار زیادی را تحمل می‌کنیم اما باید از گروه خود صعود کنیم.

به گزارش سادس، مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، پس از پیروزی نزدیک شاگردانش مقابل الکرامه سوریه گفت: ابتدا خدا را شکر می‌کنم که شرمنده هواداران خود نشدیم، اما به نظرم در حد خودمان ظاهر نشدیم و باید در ادامه کار بهتر شویم.

او درباره فشردگی بازی‌ها نیز گفت: این بازی روی عملکرد تیم ما به دشت تاثیر منفی گذاشته است. باید در لیگ خودمان و لیگ غرب آسیا با فاصله زمانی بسیار کم بازی کنیم و تمرینات را انجام دهیم.

حاتمی تاکید کرد: ما الان اولویت بندی می‌کنیم تا برای کدام بازی بیشتر تمرین کنیم چون کار سخت است. فکر می‌کردیم بازی با الکرامه راحت باشد اما اینطور نبود. بازیکن آمریکایی این تیم که در این دیدار به ترکیبشان اضافه شده بود، بسیار خوب کار کرد.

او درباره میزان احتمال برگزاری بازی‌های آینده شاگردانش در سالن شهرداری گرگان نیز گفت: مسئولان رایزنی‌های لازم را با فیبا (فدراسیون جهانی بسکتبال) انجام داده‌اند تا در گرگان میزبان باشیم‌ فکر می‌کنم فیبا هم دوست دارد آن جمعیت زیاد را ببیند.

سرمربی شهرداری گرگان، درباره بازی آینده این تیم نیز گفت: فکر می‌کنم دیدار برابر النفت عراق بازی سخت‌تری نسبت به این بازی خواهد بود البته کار سخت است و همه بازی‌ها دشوار هستند. همه تلاش خود را می‌کنیم نتیجه خوبی بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری گرگان از گروه خود صعود می‌کند؟ گفت: باید صعود کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *