مراسم بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی در مؤسسه اعتباری عسکریه

 به مناسبت فرارسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی جلسه بزرگداشت این روز در مؤسسه اعتباری عسکریه برگزار شد.
 به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی مؤسسه اعتباری عسکریه، مراسم بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی در ۲۷ اردیبهشت۹۵ با حضور مدیرعامل، معاونت ها، رؤسای ادارات و کارکنان اداره مرکزی در محل نمازخانه این مؤسسه برگزار گردید.
در این مراسم مدیرعامل مؤسسه اعتباری عسکریه با تاکید بر نقش بی بدیل روابط‌عمومی‌ها در پیشبرد اهداف رسانه‌ای جامعه، هفته روابط عمومی و ارتباطات را به کلیه همکاران سخت کوش، صالح و صبور مؤسسه تبریک گفت و از زحمات و تلاش های همکاران روابط عمومی قدردانی کرد.
سید امین جوادی با تبیین اهمیت روابط عمومی در یک سازمان افزود: روابط عمومی در یک سازمان چشم بینا و گوش شنوا ودر حقیقت بازوی توانمند یک مدیراست. روابط عمومی بخشی از مدیریت یک سازمان است وموفقیت یک مجموعه مرهون تدبیر وتلاش روابط عمومی است.
جوادی افزود: عملکرد روابط عمومی تأثیر مستقیم بر روی همکاران می گذارد. در واقع می توان گفت روابط عمومی فرهنگ ساز و اثرگذار است. همکاران عزیزمان در روابط عمومی باید بیشتر از دیگران کار کنند، بیشتر از دیگران سلامت کاری داشته باشند، باید بیشتر از دیگران مثبت اندیش و آینده نگر باشند، باید بیشتر از سایر همکاران اخلاق را رعایت کنند که اگر اینگونه عمل کنند سایر کارکنان نیز از آن ها تبعیت می کنند و این الگو در سازمان نهادینه می شود.
رئیس روابط عمومی مؤسسه اعتباری عسکریه نیز ضمن تبریک این روز به همکاران گفت: در کشور ما علیرغم همه تلاش‌ها روابط عمومی هنوز ناشناخته است. روابط عمومی زبان گویای مردم و مسئولین است و در واقع پل ارتباطی دو سویه است. کارکنان مؤسسه هر کدام به تنهایی یک روابط عمومی هستند. اگر بخواهیم سازمانی موفق داشته باشیم باید همه احساس مسئولیت کنیم و دست به دست هم بدهیم.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *