کالاي قاچاق 2 ميليارد و 800 ميليوني به مقصد نرسيد

فرمانده انتظامي استان از کشف و توقيف سيگار و پارچه قاچاق به ارزش دو ميليارد و 800 ميليون ريالي در شهرستان “قدس” خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس سردار “محسن خانچرلي”  در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس آگاهي و امنيت عمومي شهرستان قدس در قالب گشت تلفيقي و در پي کسب اخباري از منابع و مخبران مبني بر حمل سيگار و پارچه قاچاق براي دپو و توزيع در اين شهرستان، به سرعت رسيدگي به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود: ماموران شهرستان قدس با تعقيب و مراقبت شبانه روزي، محل دپو کالاي قاچاق را شناسايي کردند و با کسب دستور مقام قضائي موفق شدند در يک عمليات غافلگيرانه، متهمان را حين جابه جايي کالا دستگير کنند.
اين مقام ارشد انتظامي، افزود: ماموران در بازرسي از محل دپو ، دو ميليون و 160 هزار نخ سيگارخارجي و هشت هزار و 41 ثوب انواع شال، روسري و شلوار به ارزش دو ميليارد و 800 ميليون ريال را کشف و دو دستگاه خودرو را در اين رابطه توقيف کردند.
سردار خانچرلي، خاطر نشان کرد: متهمان در بازجويي هاي پليسي، ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابي بودند اما در مواجهه با ادله و مستندات لب به اعتراف گشودند مبني بر اين که کالاي قاچاق را از مرزهاي غربي کشور تهيه و جهت توزيع درغرب استان تهران و استان البرز در انبار هاي شهرستان قدس دپو کرده بودند.
وي، بيان داشت: با اظهارات و اعترافات صريح پرونده مقدماتي متهمان براي ادامه بررسي تحويل مراجع قضائي شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *