اعزام دو دوچرخه‌سوار به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو

اعزام دو دوچرخه‌سوار به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو

رییس انجمن پارادوچرخه سواری از قطعی شدن اعزام دو نماینده ایران به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین خبر داد و گفت: تلاش بر این است که در مسابقات رکوردگیری که اوایل سال آینده برگزار می‌شود، تعداد دوچرخه سواران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی را افزایش دهیم.

فرهاد عصفوری در گفت‌وگو با سادس، با اشاره به انجام تست آمادگی جسمانی و کنترل و ارزیابی وضعیت ورزشکاران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین در آکادمی ملی پارالمپیک، اظهار کرد: این تست هر ۳ ماه یک بار توسط کمیته ملی پارالمپیک و مسئول آکادمی برای بررسی وضعیت میزان آمادگی ورزشکار انجام می‌شود تا اگر دچار افت شده باشد علت آن بررسی و اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی گفت: قرار بود مهدی محمدی به همراه بهروز فرزاد دو نماینده ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین در تست آمادگی جسمانی آکادمی ملی پارالمپیک حضور داشته باشند که بررسی وضعیت فرزاد به دلیل سرماخوردگی به هفته آینده موکول شد. 

عصفوری همچنین درباره وضعیت مهدی محمدی از نظر وضعیت بدنی برای شرکت در رویدادهای آینده، خاطرنشان کرد: تست آمادگی جسمانی محمدی از نظر بدنی و سایر فاکتورهای مورد نظر راضی کننده بود و مشکل خاصی وجود نداشت، البته چون در فصل بدنسازی قرار داریم ارزیابی درستی نمی‌توانیم از وضعیت رکورد دوچرخه‌سواران داشته باشیم.

وی با اشاره به حضور یک مشاور تغذیه در کنار ملی‌پوشان پارادوچرخه سوار اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین، افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک قرار است در اردوی متمرکزی که از دی ماه در یکی از شهرهای جنوبی برگزار می‌شود، یک مشاور تغذیه نیز در اردو حضور داشته باشد تا ورزشکاران از نظر تغذیه با مشکل خاصی مواجه نشوند.

رییس انجمن پارادوچرخه سواری همچنین از احتمال اعزام نمایندگان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی خبر داد و گفت: این مسابقات اسفندماه در ماده پیست برگزار می‌شود که به احتمال زیاد دو نماینده دوچرخه سوار اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی برای بررسی وضعیت میزان آمادگی خود عازم این مسابقات خواهند شد.

عصفوری در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال افزایش تعداد دوچرخه‌سواران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی وجود دارد یا خیر؟ افزود: اوایل سال آینده مسابقات رکوردگیری و ارزیابی مجدد از دوچرخه سواران برای مشخص شدن لیست نفرات اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی خواهیم داشت، کسانی که بتوانند رکورد خوبی را به ثبت برسانند به لیست نفرات اعزامی اضافه خواهند شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *