پروژه مخفی مورایس و سپاهان در تعطیلات نیم فصل!

پروژه مخفی مورایس و سپاهان در تعطیلات نیم فصل!

سپاهانی‌ها پروژه خود را برای نیم فصل دوم لیگ برتر آغاز کرده‌اند.

به گزارش سادس، پس از تعطیلی ۱۸ روزه، تمرینات سپاهان از ۲۴ آبان شروع شد. مورایس شاگردانش را برای نیم فصل دوم لیگ برتر آماده می‌کند. او در گفت‌وگو با سادس اعلام کرده بود می‌خواهد ادامه رقابت‌های لیگ برتر را با پیروزی پشت سر بگذارد و برای قهرمانی لیگ قدم بردارد.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل سپاهان در رابطه با هدف طلایی‌پوشان در ادامه عنوان کرد: نمی‌توانم پروژه نیم فصل دوم را توضیح دهم. این پروژه به سرپرستی مورایس آغاز شده است. سپاهان کمترین جا به جایی را خواهد داشت چون مورایس به بازیکنانش اعتقاد قلبی دارد و همه این بازیکنان براساس تفکر او انتخاب شده‌اند.

تمرینات سپاهان از ۲۴ آبان در زمین چمن مجموعه باغ فردوس اصفهان پیگیری شد و شاگردان مورایس دو دیدار دوستانه برگزار کردند. تساوی بدون گل مقابل ذوب‌آهن و پیروزی ۳ بر صفر مقابل سپاهان نوین حاصل کار دیدارهای دوستانه طلایی‌پوشان بود. اعضای این تیم امروز (سه‌شنبه) برای برپایی اردویی هشت روزه راهی تهران شد و در این مدت دو بازی دوستانه مقابل پرسپولیس و مس رفسنجان برگزار خواهد کرد.

اردوی سپاهانی‌ها بدون دو ملی‌پوش این تیم در حالی پیگیری است. پیام نیازمند و رامین رضاییان در تاریخ ۱۹ آذر به اردوی تیم اضافه می‌شوند تا مقابل پرسپولیس در دیدار دوستانه در ترکیب طلایی‌پوشان قرار بگیرند. شاگردان مورایس در هفته دوازدهم لیگ برتر دوشنبه ۲۸ آذر باید در انزلی به مصاف ملوان بروند. آن‌ها در حال حاضر با ۲۰ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی این لیگ قرار دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *