پیمانکار VAR در ایران انتخاب شد

پیمانکار VAR در ایران انتخاب شد

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به انتخاب پیمانکار اجرای سیستم کمک داور ویدیویی در ایران گفت: روز گذشته روند کاری آن با انتخاب پیمانکار تعیین تکلیف شد و به زودی، به سرعت و بدون توقف انجام خواهد شد.

به گزارش سادس، مهدی تاج،‌رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: اولویت اول ما پس از حضور در فدراسیون طبیعتا بحث تیم ملی و تعیین وضعیت سرمربی آن بود. پس از آن بحث VAR را داشتیم که روز گذشته روند کاری آن با انتخاب پیمانکار تعیین تکلیف شد و به زودی، به سرعت و بدون توقف انجام خواهد شد. بحث دیگر موضوع ساختمان فدراسیون فوتبال در مرکز ملی فوتبال است که باید ساخت و ساز آن به سرعت آغاز شود و مجموعه‌های فوتبال را در یک مجموعه در کنار هم داشته باشیم.

او افزود: امروز صبح پرهیزکاری به عنوان رییس مرکز ملی فوتبال معارفه شد و از مهمترین اولویت‌های وی پیگیری پروژه ساختمان فدراسیون فوتبال، اتمام ساختمان کوثر بانوان است و ساماندهی مهمانسرای شهیدرضایی مجد است. امیدواریم این روند هرچه سریع‌تر پیش برود. باید از تلاش‌های وی در مدت سه ماه سرپرستی تشکر کنم. هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون نیز معرف حضور است و از سال‌ها قبل در ورزش و فوتبال حضور فعالی داشته است و مطمئنا با تجربیاتی که دارد می تواند اقدامات خوبی برای فوتبال انجام دهد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *