پرداخت حقوق بازنشستگان در گرو تامین بودجه دولت/ حقوق اردیبهشت پرداخت نمی شود

در حالی که این روزها دولت تبلیغات گسترده ای در خصوص نتایج برجام به راه انداخته و مردم برای تحقق آن به انتظار نشسته اند، بازنشستگان نیروهای مسلح با دریافت پیامکی شوکه شدند.
براساس پیامک ارسالی از سوی سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح به بازنشستگان اعلام شده به دلیل اینکه دولت نتوانسته تامین اعتبار لازم برای پرداخت حقوق را انجام دهد، حقوق اردیبهشت تا اطلاع ثانوی پرداخت نمی شود.
همین پیامک کافی بود تا بازنشستگان نیروهای مسلح که تعداد آنها کم هم نیست، دچار شوک و نگرانی شوند چرا که تاکنون چنین اقدامی سابقه نداشته است.
متن کامل پیامک ارسالی به این شرح است ” بازنشستگان محترم با سلام و عرض پوزش از مشترکین محترم به اطلاع می رساند سازمان بازنشستگی ن. م  به دلیل عدم تامین اعتبار لازم از سوی دولت محترم تا اطلاع ثانوی قادر به پرداخت حقوق اردیبهشت ماه نمی باشد. سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح”
در پی ارسال این پیامک هنوز پاسخ روشنی از سوی مسئولان دولتی ارایه نشده است.
میزان حقوق و مزایای بازنشستگان نیروهای مسلح، پرداخت معوقه ها و خدمات ارایه شده به آنها، همواره مورد نقد بازنشستگان بوده است که امسال نیز عدم پرداخت حقوق به مشکلات آنها اضافه شده است.
این درحالیست که دولت در روزهای اخیر بارها و بارها از نتایج مثبت برجام سخن رانده اما به نظر می رسد که این نتایج برای بازنشستگان نیروهای مسلح خوش یمن نبوده است.!
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *