برهالتر: امیدوارم مقابل هلند تجربه‌ام به کمک تیم بیاید

برهالتر: امیدوارم مقابل هلند تجربه‌ام به کمک تیم بیاید

سرمربی تیم ملی آمریکا امیدوار است تجربه چند سال حضور در فوتبال هلند به کمک او بیاید.

به گزارش سادس و به نقل از رویترز، گرگ برهالتر سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا، اولین قرارداد حرفه ای خود را با تیم هلندی زووله امضا کرد و همچنین به مدت ۱۸ سال برای اسپارتا روتردام و کامبور در هلند نیز بازی کرد.

ایالات متحده که از سال ۲۰۰۲ به یک چهارم نهایی نرسیده است، برابر هلندی قرار خواهد گرفت که سابقه سه نایب قهرمانی در جام جهانی را دارد.  

گرگ برهالتر پیش از دیدار با هلند در جام جهانی گفت: در هلند خیلی چیزها یاد گرفتم. حضور در آنجا تجربه بسیار خوبی برای من بود. در هلند مردم دوست دارند در مورد فوتبال بحث کنند و شما واقعاً چیزهای زیادی یاد می گیرید و این زمان بسیار خوبی برای من بود. امیدوارم در دیدار با هلند از تجربه سال‌ها حضورم در فوتبال این کشور استفاده کنم.

برهالتر تنها فردی نیست که در اردوی آمریکا تجربه هلندی دارد. مدافع راست یعنی سرجینیو دست از مادری هلندی و پدری سورینامی-آمریکایی در هلند به دنیا آمد و در این کشور نیز بزرگ شد. دست که در حال حاضر به صورت قرضی از بارسلونا در میلان حضور دارد، با آژاکس به شهرت رسید و می‌توانست برای هلند نیز بازی کند. 

برهالتر درباره سرجینیو دست نیز گفت: وقتی در باشگاهی مانند آژاکس هستید، توجه زیادی به شما می شود به خصوص به عنوان یک بازیکن جوان. آژاکس باشگاه بسیار خوبی برای توسعه بازیکنان است و او در آنجا واقعا خوب عمل کرد. او در جام جهانی برای ما فوق العاده بوده است. من واقعا برای او خوشحالم و امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشد.

سرمربی آمریکا درباره مصدومیت پولیشیچ نیز گفت: به نظر شرایط او خوب است و باید ببینیم چه می‌شود. پولیشیچ روز پنجشنبه گفت که احساس بهتری دارد و امیدوار است که به موقع برای رویارویی با هلند بهبود یابد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *