مگر مردم کردستان با ریشه‌های عمیقی که دارند، با این تکانه‌ها می‌لرزند؟

سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم استان کردستان با بیان این که دشمنان مثل همیشه دچار یک اشتباه محاسباتی شدند. تصور کردند که می‌توانند با اقدامات تروریستی و اغتشاش به اهداف خود برسند تاکید کرد: مردم کردستان که ریشه‌های بسیار عمیقی دارند، مگر با این تکانه‌ها می‌لرزند؟

به گزارش سادس، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز در جریان سفر به سنندج در جمع مردم کردستان گفت: بهره‌برداری از طرح آبرسانی شهر سنندج، امروز به نتیجه رسید و امروز اهالی این شهر از آب گوارا بهره می‌برند.

وی با بیان این که از خواسته‌های مردم کردستان دسترسی به مسیر ریلی است که سنندج را به همدان و تهران متصل می‌کند گفت: دولت این مسیر ارتباطاتی ریلی را پیگیری می‌کند و امیدواریم زودتر به نتیجه برسد.

رئیس جمهور با بیان این که وجب به وجب از خاک کردستان شاهد، مجاهدت، ایستادگی و مقاومت مردم کردستان است افزود: از اول پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان بدنبال این بودند که در این منطقه لانه کنند اما مردم کردستان آن‌ها را ناکام گذاشتند.

وی با بیان این که دشمنان مثل همیشه دچار یک اشتباه محاسباتی شدند. تصور کردند که می‌توانند با اقدامات تروریستی و اغتشاش به اهداف خود برسند گفت: مردم کردستان که ریشه‌های بسیار عمیقی دارند، مگر با این تکانه‌ها می‌لرزند؟

ادامه دارد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *