عیسی زاده: کسانی که تحمل اتحاد مردم را ندارد، صف خود را جدا کنند

نماینده میاندوآب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کسانی که بلندگوی معاندین هستند و دروغ پراکنی می کنند و اتحاد کرد، ترک، بلوچ، فارس و سایر اقوام ایران را تحمل ندارند، صف­شان را از مردم جدا کنند.

به گزارش سادس، مهدی عیسی زاده در تذکری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) با تبریک روز پرستار و مجلس و قدردانی از سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و سرتیپ پاسدار محمدتقی اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه گفت: مردم آذربایجان غربی اعم از ترک، کرد و استان کردستان و سایر استان ها با وجود عناصر وابسته به آمریکا، رژیم صهیونیستی و سایر معاندین در سایه اقتدار نیروهای مسلح به فرماندهی قرارگاه حمزه در مرزهای شمالغرب، از آرامش مطلوبی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: کسانی که بلندگوی معاندین هستند و دروغ پراکنی می‌کنند و اتحاد کرد، ترک، بلوچ، فارس و سایر اقوام ایران را تحمل ندارند صف­شان را از مردم جدا کنند.

عیسی زاده در پایان تاکید کرد: افرادی که خانه و کسب و کار مردم و بانک‌ها را آتش می‌زنند و مانع آرامش مردم هستند و همچنین کسانی که آمار غلط از پایگاه خبری‌های دشمن انقلاب اسلامی می‌گیرند باید در دادگاه عدل ملت محاکمه شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *