مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان منصوب شد

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان برگزار و طی آن «مسعود رنجبریان» به عنوان «مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان» منصوب شد.

به گزارش سادس، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، معاونین و مدیران این شرکت برگزار شد و طی آن مسعود رنجبریان به عنوان «مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان» معارفه و از زحمات و تلاش های فتاحیان مدیرعامل پیشین این شرکت قدردانی بعمل آمد.

حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج از زحمات و تلاش های مدیرعامل پیشین این شرکت قدردانی کرد و گفت: در مدت تصدی ایشان در این شرکت اقدامات بسیار خوبی به انجام رسیده است که جا دارد از تمامی مدیران و نیروهای این شرکت تشکر ویژه‌ای داشته باشیم.

وی اضافه کرد: اقدامات شرکت شهربان در این ۴سال بسیار مثبت ارزیابی می شود و انشالله با مدیریت مدیرعامل جدید این شرکت و همراهی و همدلی تمامی نیروها این رویکرد همچنان پایدار خواهد بود و گام های بلندتری در راستای ارتقاء کیفیت اقدامات و فعالیت ها برداشته خواهد شد.

نظری در ادامه بر اخلاق محوری و کارمحوری تاکید کرد و گفت: این دو محور لازم و ملزوم یکدیگر هستند و بی تردید توفیق و موفقیت انسان ها در اخلاق محوری و کارمحوری است. بنابراین انتظار داریم با رویکرد کار محوری کارها را به جلو ببرید و اخلاقمداری سرلوحه تمامی امور قرار گیرد.

فتاحیان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی مبسوط از اقدامات صورت گرفته در این شرکت، گفت: از تلاشها و زحمات تمامی همکارانم در این مجموعه قدردانی می کنم و برای مدیرعامل جدید آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

مسعود رنجبریان نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد شهردار تهران و معاون خدمات شهری گفت: در راستای تدابیر شهردار محترم تهران و رهنمودهای معاون خدمات شهری رو به جلو حرکت خواهیم کرد، انشالله با همدلی و همراهی نیروهای خدوم این شرکت گام های بلندتر و موثرتری در راستای ارتقاء سازمانی این شرکت برداشته خواهد شد.

رنجبریان در ادامه منابع انسانی را سرمایه سازمانی هر ارگان خواند و گفت: معاونت خدمات شهری ارتباط مستمر و مستقیمی با شهروندان دارد و مصداق آن نیروهای شهربان هستند که ارتباط مستمری با شهر و شهروندان دارند و به طور قطع آموزش این نیروها با محور اخلاق مداری و بسیاری از موضوعات دیگر از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان تاکید کرد: انشالله بتوانیم در راستای ارتقاء کمی و کیفی اقدامات و فعالیت ها ،پست های سازمانی، رضایتمندی حداکثری شهروندان و… گام های بیشتر و موثرتری برداریم.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، در این مراسم حسین نظری، معاون خدمات شهری شهرداری تهران طی حکمی فتاحیان مدیرعامل پیشین این شرکت را به سمت مشاور در این معاونت منصوب و با اهدای لوحی از زحمات ایشان تقدیر بعمل آورد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *